کافه بیان

جایی برای مسخره بازی های چند تا خیالباف!

سلام ؟!

خب ...از کجا شروع کنیم؟:/ 

۴۷۸ نظر ۱۹ موافق ۱ مخالف
کوشا ساعی
۲۱ بهمن ۱۰:۵۹
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

پاسخ :

کوشا بیا جلو بچت رو بگیر*-* عه*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۳۱

*رقصیدن*

 

پاسخ :

*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۳۲

اولین کامنت شدمــم!

*میرقصد، باز هم._.*

پاسخ :

کوشا بزه؟:/ 
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۱:۳۲

واهاااییی T^^T

پاسخ :

یاهیییی *-* 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۱:۳۲

هلوووووووووووووو
چقدر قشنگه قالبش..
ارتمیس سلیقت خیلی خوبه(":

پاسخ :

هلوووو
مرسسییی*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۳۳

سلاااااااااااام

پاسخ :

سهلامممممم*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۳۴

کوشا 20 ساله اولین کامنت میشه اگه اینجوریه:/

*به شیپ کوشا و آرتمیس فکر میکند*

پاسخ :

خفه شووووXD
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۳۵

@عشق کتاب

ببخشید سرکار ولی

سکوت کن فرزندم://///

پاسخ :

حق با توعه "-"..
زشته کافه بیان خوشگلمو به این حرفا آلوده کنید *-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۱:۳۹

هم اونور و هم اینور خلوت شد"-"همه سکوت اختیار کردن!

پاسخ :

اوهوم ://// 
همیشه اینجوری هستیم :|
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۱:۳۹

عههه*-*

سلام*-*

 

پاسخ :

سلاممممم آینده ی من *-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۴۲

چه سکوتی حاکم شد@-@

پاسخ :

اوهوم @-@
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۱:۴۳

سینیوریتا !شما در کل یک شیپ پیشنهاد کردید و سرکار خانم موچی ردش کردن.قابل تعمقه ....

پاسخ :

لطفاً دهانتان را ببندید دوست عزیز...
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۱:۴۴

شما کی هستین؟

معرفی کنین خودتونو*-*

پاسخ :

@-@
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۱:۴۵

یه ره گذر دوشیزه بیبی بلو

Ayame Mizuki
۲۱ بهمن ۱۱:۴۷

عررررررررررررر ((": چقد خوشملههه 

پاسخ :

سلااام! 
عه آیامه چان من اصلا نمیشناسمت:/ 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۴۷

@ناشناس

بانوی من... میشه خودتونو جای من جا نذارید؟ D: و میتونم حدس بزنم کوارتتو خوندین.. که یا احتمالا مونی هستین یا آرتی همونجور که «پدر» توی کتاب درمورد شیطان گفت قابل تعمقه شما هم گفتین(:

من شما نیستم بانوی من، نیستم :)

Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۱:۴۷

مستر ناشناس...

هممون رهگذریم...

سخت نگیر:)

پاسخ :

آری @-@ 
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۴۷

من حاضر

پاسخ :

منم @-@
Ayame Mizuki
۲۱ بهمن ۱۱:۴۹

چرا همه ساکت شدند ؟ "-"/

پاسخ :

 نمیدانم:/ 
میرای -
۲۱ بهمن ۱۱:۴۹

@ناشناس 

میدونم عشق کتاب نیستی..

عشق کتاب رهگذر رو درست مینویسه...D:

نه «ره گذر» ! 

ناشناس
۲۱ بهمن ۱۱:۴۹

@عشق کتاب

خب،سوالی که پیش میاد اینه که چرا من حتما باید بانو باشم مرد جوان:)

ممکنه واقعا یه رهگذر باشم که بر حسب اتفاق این کتابی که شما میفرمایین رو خونده:)

پاسخ :

@-@
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۱:۵۰

@عشق کتاب

هوممم

فرارِ رو به جلو؟! D:

پاسخ :

چی شد؟@-@
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۵۰

مسر نیست کیدو:) مطمئنم مستر نیست، احتمالا یه بانوی زیباروئه مثل بقیه بانوهای بیان.

از دیدار باهاتون خوشوقتم مادمازل! (=

پاسخ :

هعی خداوندا...
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۵۱

@ناشناس

دوست عزیز یه کاری نکن اون روم بالا بیاد..

پاسخ :

آروم باش مونیXD
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۱:۵۱

@آرتمیس

اگه رد گم کنی باشه چی؟! @-@

پاسخ :

شاید!#-#
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۱:۵۲

@عشق کتاب

من رو به فکر فرو می بری مرد جوان.این یقین از کجا میاد؟

پاسخ :

از مغزش! 
Ayame Mizuki
۲۱ بهمن ۱۱:۵۳

+منم نمیشناسمت ._. 

پاسخ :

+آم...پس سلام ...آشنا میشیم حالا @-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۵۵

@ناشناس

این حرف های مفت شما از کجا میاد؟

پاسخ :

مال اون هم از مغزش! 

+مونی لازم نیست انقدر تند پیش بریXD
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۱:۵۵

بچه ها، بچه ها بچه ها! :/

کی انقدر ناشتاس ستیز شدین؟ چرا انقدر به مادمازلمون توهین میکنین؟ من جذبش شدم(: مادمازلم... تو احتمالا منو میشناسی و من میتونم تا صبح باهات حرف بزنم، راستش میدونی.. تو منو یاد خودم میندازی، خود ناشناسم، فقط من اینجوری حرف میزدم.. (:

 و هیچ چیزی کامل درست نیست، ممکنه همون مادمازلی باشین که فکر میکردم، ممکنه نشناسمتون و حتی ممکنه اون پسری باشین که دنبالشم یا همون مرد 40 ساله مبتلا به افسردگی، مهم نیست، مهم اینه که ناشناسین=) مهم همینه... ولی احتمالا بانویید(=

پاسخ :

ببین انقدر باهاشون خوب صحبت کردیم ، پررو شدن!@-@ 
نسل ناشناس ها باید از ریشه کنده بشه!@-@ 
آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۱:۵۶

عه سلام، هر چی خوردید بعد بیاید صندوق حساب کنید... 

پاسخ :

حتما!*-*
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۱:۵۷

XDDDD

پاسخ :

با کی هستی دقیقا؟XD
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۱:۵۷

@عشق کتاب

گفتم که فرارِ رو به جلو...

از کجا معلوم خودت نباشی؟ D:

پاسخ :

عاووو....:دی
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۱:۵۸

@عشق کتاب

اوه مرد جوان!حقیقتا فکر نمی کنم به حدی وراج باشی که تا صبح با من به مصاحبت بپردازی

پاسخ :

 وراج هست! مطمئن باشید! 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۱:۵۸

سلام!!!

+تراکت می خواید آقا؟

پاسخ :

سلااااااام! 
+*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۱:۵۹

@ناشناس

من هستم می خوای نشونت بدم مردک؟(خودتون فرمودید)

Ayame Mizuki
۲۱ بهمن ۱۱:۵۹

کی اینجا سفارش میگیره ؟؟

پاسخ :

گویا هیچکس:/ 
فعلا ناشناس بازیه!@-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۰۰

محض اطلاع وهکاو از تاکی بدش میاد :/

پاسخ :

می دونم :/ 

+چه ربطی داشت؟:/ 
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۲:۰۱

ناشناس بازی؟؟

اسمش را بگذاریم بیان عقیده بدون شناهت هویت!

پاسخ :

ناشناس عزیز! هردوتاشون یکین! 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۰۱

نمیدونم :/

معلومه اعصاب ندارم یا نه :/

پاسخ :

کاملاااا مشخصه *-*
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۲:۰۲

@moony

واقعا فکر نمی کنم نیازی به این مقدار خشونت باشه مادام!

عشق کتاب عزیز.مگه قرار نبود با هم به بحث بپردازیم؟:)

پاسخ :

چجوری می شه بدون خشونت جلوی دعوا رو گرفت بانوی من؟:)
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۳

@ناشناس

بحث راجب چی؟

من گیج شدم!!!! هلپ پلیز!

پاسخ :

هیچی ول کن:/ 
ناشناس
۲۱ بهمن ۱۲:۰۳

ناشناسی که قبل از مادام استلا نظر داده من نیستم:)

پاسخ :

منم میرایی که به شما جواب داده نیستم :) 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۴

وای خدا چه قدر ناشناس!!! 

پاسخ :

اینا طبیعیه آیسان :/ 
عادت می کنی :/ 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۵

آها باشه! :)

 

پاسخ :

*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۵

حدقال اسم بزارین رو خدتون ناشناسا

پاسخ :

تصدیق!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۰۶

خب برم :/

پاسخ :

نه باش*-*
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۰۶

@ناشناس

کامنتای بیان هم می‌دونن که فرد بدون هویت نباید تایید بشه! (اشاره به کد امنیتی بیان)

چرا بدون هویت؟ هممون حداقل یه اسم داریم که! D:

یا یه اکانت بیان! DD:

پاسخ :

XDD
میرای -
۲۱ بهمن ۱۲:۰۶

ناشناس رو بستم اصلاXD

پاسخ :

خوب کاری کردیTT
بهت افتخار می کنم TT
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۰۷

@آرتی

دمت گرم XDD

پاسخ :

مخلصم :دی
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۰۸

*خندیدن*

مادمازل من! من واقعا خوشحالم که داریم صحبت میکنیم، میدونین؟ من همیشه عاشق متمایزا بودم، اونایی که خلاف جهت رود سعی میکنن حرکت کنن و باورت نمیشه من اون ماهیم که به سنگ تکیه داده و سر جاش وایساده. من عاشق ناشناسام، اونم از نوع متمایزشون..

خب.. بیاید به بحث بپردازیم بانوی من، و بهتون اطمینان میدم من وراج تر از چیزی هستم که به نظر میام، و برای ناشناسام وقت زیادی قائل میشم. درمورد چی بحث کنیم بانو؟ درمورد هویتتون؟ یا درمورد هویتم؟ کدومشون؟

و دوست عزیز و قدیمی من، مونی؛ *لبخند* نیاز به خشونت نیست، داریم قهوه مینوشیم و حرف میزنیم ((=

پاسخ :

سنیور خفه شو ، ناشناس رو بستم:/ 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۹

@ مونی

آره واقعا!!

 

*می رود روی پیشخوان کافه .مراقب است تعادلش بهم نخورد و نیفتد..

"بلند گو را روشن می کند:دوشیزگان و آقایون عزیز لطفا انقدر کافه بیان را با ناشناس هایتان شلوغ نکنید!"

آروم دست موچی را میگیرد تا پایین بیاید!*

Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۰۹

آرتی ببخشید ببخشید خیلی خری:/

داشت خوش می گذشت

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون :) 
کارای دیگه هست حالا*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۰۹

این پست رو بعدا حذف میکنی ؟!

پاسخ :

نچ!
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۰۹

عـه:/

باز کن آقا ناشناسو میخوام با ناشناس جونم حرف بزنم! اذیت نمیکرد که.. (#انجمن حمایت از ناشناس ها)

پاسخ :

آره :/ 
بسه دیگه آقا! اون دوست ناشناس عزیز! دوره ناشناس بازیا خیلی وقته تموم شده و خیلی خزه!! 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۰۹

بچه ها._.

اون کافه کاپکیک بودا._.

اونجا خیلی کافه تر بود"-"

چرا هیچ کاریو درست انجام نمیدیمTT

پاسخ :

کافه کاپکیک چیه؟@-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۱۰

ناشناس اولیه من بودم-_-

پاسخ :

:/
آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۱۱

استلا اسمت خیلی شیپخورش خوبه تاکتلا، استفلا، استک ( عینک).... 

پاسخ :

آقای آبی الان بحث یه چیز دیگست@-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۱۲

عه حیف شد :/

پاسخ :

چی؟@-@
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۱۲

خب سلام"-"

 

پاسخ :

سلام@-@ 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۱۲

یه وبی هست کافه اس دقیقا:)

فکر میکردم داریش@-@

پاسخ :

عه@-@ 
نه ندارمش!!
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۱۲

@مونی

چی؟! @-@

 

اون یکیا کی بودن یعنی؟ "-"

پاسخ :

@-@ 

حتما عشق کتابی چیزی بوده*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۱۳

آرتی می خوای فحشم بدی بده

ولی جواب نمی دی خیلی بده:(

پاسخ :

نه بابا فحش نمی‌دم *-*
جواب دادم دیگهD: 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۱۵

ایناهاش

میخواین بریم اینجا؟*-*

پاسخ :

نمیدونمU.U
میرای -
۲۱ بهمن ۱۲:۱۵

عاممم....خب الان چی کار کنیم؟@-@

Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۱۵

نیم ساعت رفتم امتحان بدم بیام ببین چی شد"-"

همتون خفه شدید حالا|:

 

اصن منم ناشناسم|:

 

پاسخ :

سلام ناشناس :/
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۱۵

مطمئنم یا عشق کتاب بوده یا استلا برای به حرف اوردن من

البته فقط یه نظر داده

پاسخ :

ول کنید یه بنده خدایی بوده دیگه @-@ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۱۷

اینکه پست رو حذف نمیکنی  :/

 

@ مونی

نه بابا من اصلا حال و حوصله ندارم ، من نبودم :/

@ آقای آبی

یاد استیک افتادم XD 

پاسخ :

چرا حذفش کنم آخه :/ 

@مونی 
آره تو نبودیD:

@آقای آبی 
دقیقا منم XD
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۱۷

الان رفتن کافه کاپکیک؟

پاسخ :

من که اینجام@-@ 
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۱۹

اه چه سکوت بیخودی"-"

 

پاسخ :

"-"......
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۱۹

الان کجا باید برویم؟!

پاسخ :

نمیدانم@-@
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۱۹

تازه اومده بودم چایی بخورم"-"

پاسخ :

بفرما...دم کردم...الان دم می کشه@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۰

چه سکوتی حاکمه!!

پاسخ :

@_@
میرای -
۲۱ بهمن ۱۲:۲۰

12. نفر تو سایتن :/ یه چیزی بگید حداقل :/ 

پاسخ :

لال شدن:/ 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۲۰

آرتی"-"

میشه منم نویسنده کنیT-T ؟

خواهش میکنم:"

پاسخ :

باشه حتما*-*
نام کاربریت رو بدهD: 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۲۰

بعد یچیزدیگه آرتی...پس زمینه رو یکم تیره تر کن@-@

پاسخ :

چشم!*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

عشق کتاب کجا رفتی؟:/

پاسخ :

اون کلن سکوت می‌کنه ://
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

آرتی بیزحمت فونتم عوض کن"-"

پاسخ :

عوض نمیشههه :/ 
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

خب...همینجا بمونیم ولی اول اندکی دکوراسیونو تغییر بدیم*-*

پاسخ :

باشه*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

هممم...

 رو در کافه بزنیم: " closed"  ??

پاسخ :

نمی‌دونم*-*
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

@مائو و آیسان

اوهوم، ولی ۱۱ نفر الان اینجان @-@

پاسخ :

مهم اینه که چیزی نمیگن @-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۱

رفقا کسی اینجا نارنیا رو خونده؟

پاسخ :

مننن!!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۲

خب پس یعنی الان اون کارت آویزون پشت در شیشه ای کافه رو بزارم همین بمونه؟ : "Open"

پاسخ :

نهههه بذار رو closed بمونه"-"
فعلا تعطیل کردیم که ایده بدیم"-"
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۲۲

@مونی

آه، نارنیا...

من خوندم T-T

پاسخ :

منممم TT
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۲۲

@مونی

من نخوندمش ولی فیلمشو دیدم D:

Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۲۴

@آیسان

آره closed بزنیم...یکم کار داریم این تو:)

Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۴

من سفارشش دادم

قشنگه دیگه مطمئن باشم؟

پاسخ :

آرهههه*-*
هق...
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۲۵

@مونی

شک نداشته باش! بی نظیره =))

آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۲۶

کیدو هات چاکلت رو درست کن 

تا برم از بلو دونات بگیرم....

کافه بدون اینا نمیشه که...

پاسخ :

باشه باشه...نعنا هم بریزم توش؟
اوکی..
درسته
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۲۶

هی اون جمله ی زیر اسم وبلاگ چه خوبه ...

پاسخ :

دقیقااا:")
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۲۷

@استلا

اوهوم ^^

پاسخ :

D:
آرتی
۲۱ بهمن ۱۲:۲۸

کی داره نظرات رو جواب میده@_@

پاسخ :

منم کیدو"-"
مشکلی که نداری؟"-"
گفتم بی جواب نمونن بعدا کارت راحت شه
راستی...من کلی عکس کافه دارم...بفرستم بچه ها نظر بدن؟
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۲۸

خب پس کیدو بریم؟؟

پاسخ :

اوهوم:)
یکی اون کاغذ پشت درو برگردونه به closed!
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۳۰

الان چنتا نویسنده داره اینجا؟|:

 

پاسخ :

من و آرتی"-"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۳۰

بچه ها من واقعا به چند تا فحش احتیاج دارم :/

عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۳۰

چیکار کنیم الان؟

پاسخ :

میخواین فعلا برین:/
من و آرتی اینجارو درست کنیم بعد بیاین*-*
آرتـــ ـــمیس
۲۱ بهمن ۱۲:۳۰

@مائو 

من و گیدو هستیم *-*

پاسخ :

نظرت چیه اینجارو رو به راه کنیم؟*-*
عکس بفرستم خصوصیت؟
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۰

@جناب عشق کتاب

می گی حرف بزنیم بعد می ری:/

آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۳۱

اره نعناع هم بریز... 

استلا بستنی میاره.... 

بوو هم چایی... 

منم وظیفه خطیر خوردن رو به عهده میگیرم.... 

پاسخ :

حله
بستنی شکلاتی باشه برا من*-*
این حجم از هارد درک براتون خوب نیس جناب "-"
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۱

@عشق کتاب

متوجه شدی به منم اطلاع بده +_+

Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۳۱

@عشق کتاب

ما عوامل پشت صحنه ایم مثلا"-"

تو باید یه چیزی به مشتریا بگی دیگه...TT

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۲

@کیدو یا آرتی

{نمی دونم کی جوابمو داده!}

من کارت رو بر می گردونم!

*دوان دوان می دود سمت در شیشه ایه کافه*

پاسخ :

ایول*-*
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۳۲

@آقای آبی

 

نه دیگه تست میکنی ببینی همه چیز در شان مشتری های عزیزمون هست یا نه D:

آرتـــ ـــمیس
۲۱ بهمن ۱۲:۳۲

عکس چی؟"-"

پاسخ :

نمیدونم"-"
میخوای قالبو عوض کنی؟"-"
بعد مثلا برا هدر عکسای خوب بفرستم بذاریTT
+ درضمن خودتم بیا نظراتو جواب بده دا"-" مگه قراره همشو من جواب بدم؟"-"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۳۲

من هنوز نمیدونم اینجا قراره چیکار کنیم :/

ولی میخوام بدونم فحش هم می‌فروشید ؟!

پاسخ :

آره من می فروشم ...
بیشعور 
عوضی 
****
***
****
****
****

بازم میخواید؟!*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۳

@آقای آبی

تست کردن وظیفه ی به شدت خطیریست!!!

پای جان در میونه! @_@

آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۳۳

@  بوو

وای من چقدر خوشبختم.... 

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۴

@استلا

فکر نکنم هنوز اون بخش راه افتاده باشه! {منظورم غرفه ی فحش فروشیه!}

زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۳۴

کامنتای اونور دقیقا ۲۸۰ تاست! D:

 

چه کنیم؟ ×-×

پاسخ :

کدوم ور؟@-@

داریم فکر میکنیم._.
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۳۵

@زهرا سادات

 

رندD:

زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۳۵

@کیدو یا آرتی!

پست مائو رو میگم DD:

پاسخ :

واقعا؟ @-@ عجب!!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۵

خب برای کاربری اینجا..

 

اگه قرار باشه راجب این موضوع کافه بیان بنویسیم..

میتونه همون جایی باشه که نوشته هارو به اشتراک میزاریم تا داستان شکل بگیره!

آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۳۶

@ استلا میخوای میل کنی یا برای کسی ببری؟ 

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۳۶

@ مائو

شیطونه میگه برم از رندی درش بیارم ...

پاسخ :

شیطونه راست میگه :) 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۳۶

چه خفنه دونفره جواب دادن به نظرا @-@

پاسخ :

نه آقا کیدو منم اینجا هستم:/ 
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۳۶

@مائو

دقیقا! D:

پاسخ :

الان استلا می‌ره در میاره +-+
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۳۶

@ آقای آبی

میخوام میل کنم !

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۷

اصلا هم خفن نیست!!

من الان نمی دونم کی جوابمو میده قاطی کردم! #_#

پاسخ :

من کیدوئم! همه جوابای اخیرتو کیدو دادهD":
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۳۸

@استلا

اگه از رندی درش بیاری اونقدر به خودم کامنت میدم که رند شه:/

پاسخ :

خیلی هم عالیXD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۳۹

بچه ها یه اتفاق بد 

پاسخ :

چی شده؟@-@
آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۲:۳۹

@ استلا 

فعلا فحش پزمون مرخصیه... 

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۳۹

@کیدو 

عه خب پس *آرامش*

پاسخ :

نه الان منم! آرتی! 
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۳۹

@مائو

اصلا می‌بریمش تا سیصد، بعد کامنتا رو ببند :دیییی

میرای -
۲۱ بهمن ۱۲:۳۹

واییییی کیدوووووو

بگووو چی شددد

من داشتم در جواب استلا می‌نوشتم شیطونه راست میگه :) 

بعد دیدم تو همونی جواب دادی!

تفاهم تا چه حد! 

 

پاسخ :

مقل اینکه یادت رفته من توئم؟:)
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۴۰

دنبال کننده های خاموشم پنج تا شدن :||||

پاسخ :

واییییی:/ 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۴۰

چرا انقد بلاتکلیفیم ._.

من میتونم کاری کنم؟ :/ تو پنل مدیریت.. میخواین پست شروعشو من بنویسیم؟

پاسخ :

شما برین._.
من و آرتی اینجارو ردیف میکنیم بعد شما بیاین سوپرایز شین*-*
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۴۰

@زهرا سادات 

 

نههه نمیخوام ببندم XD

پاسخ :

حیف میشه@-@
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۴۱

@عشق کتاب

 

واقعا باید تریبون رو بدیم دست خودت... یکی این بچه رو نویسنده کنه اینجا"-"

پاسخ :

عشق کتاب بیا نام کاربریتو بهم بده!! 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۱

آقا بحث های جست و پا گریخته بسه!

پاسخ :

حق با توعه!D: 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۱

یک تصمیم اساسی بگیرین!!

پاسخ :

تصمیم فعلا اینه که اینجارو راست و ریس کنیم من و آرتی
فعلا بحث اصلی ای صورت نمیگیره تا وقتی اینجا رو به راه باشه
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۲:۴۱

منو نویسنده کن :/

پاسخ :

اصلا :/ 
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۲

میشه یکی ادرس وب این جناب وهکاو رو به من بده

پاسخ :

کلیک
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۴۲

با آیسان موافقم!

پاسخ :

کی مخالفه :/ 
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۴۳

@مونی

 

بیا اینم وهکاو D:

پاسخ :

یوح*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۳

@آیسان و زهرا سادات

تجربه بهم ثابت کرده هیچ وقت نمیشه جسته و گریخته چت نکرد با اینا

پاسخ :

آهان باشه دیگه....میرسیم به همD:
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۳

نباید بگم جرقه ی داستان "کافه بیان" داره تو ذهنم منفجر میشه؟

اینم نباید بگم که میخوام بنویسمش؟

اینم نباید بگم که من هیچوقت کوتاه و خلاصه نویسی بلد نیستم

و اکه بخوام تخیلاتم رو راجب کافه بیان بنویسم قطعا یک رمان میشه!؟

پاسخ :

بنویسT-T
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۴۴

@مائو

@-@

 

باشه باشه الان میدم..

پاسخ :

زود باش بده@-@
Maglonya ~♡
۲۱ بهمن ۱۲:۴۴

@آیسان

 

ذهنت رو رها کن گارداش، هرچی گیرت میاد بنویس کی به کیه D:

پاسخ :

*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۴۴

بگو آیسان من قاطی داستانش میکنم @-@

پاسخ :

گاددد@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۷

@مگنولیا

چشم گارداش! 

از امروز باید این رمان رو استارت بزنم!

*خاک پاشیدن بر سر* "مثلا به خودم قول داده بودم امروز نیام بیان!!

کل بیان اومد تو امرزوم!!

پاسخ :

بیان کلن همینجوریه :/ 
منم قرار بود عربی بخونم :/// 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۷

@عشق کتاب

چی رو دقیقا بگویم!!!؟؟

پاسخ :

داستانت رو @-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۸

آها باشه حتما *جمع کردن عزم یا همون عزم کردن جزم*

Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۲:۴۸

@آرتی

بهت خصوصی پیا دادم:/ دیدی؟

پاسخ :

نه:/ 
اکانتام فرق می‌کنه :/ 
الان میرم می بینم *-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۴۸

یا امام زاده بیژن بچه ها اینا منو می کشن*جیغ*

پاسخ :

آره آره مطمئن باشD: 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۲:۴۹

واییییییی بچه ها!ببخشید من نبودم!برقا رفته بود و من با لپ تاپ میام بیان..لپ تاپ هم شارژرش خرابه برای همین نمیتونستم بیام!واقعا ببخشیددددددد و الان جریان چیه؟:/147 تا نظر خداوکیلی؟0-0

پاسخ :

هیچ چیو از دست ندادی هیچ چییییی!
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۵۰

فکت: هروقت میبینین میرای میگه گادد بدونین کیدو پشت نقششهD: گادد تیکه کلام قشنگیه. ایشاالله تیکه کلام بعدی:دی

پاسخ :

حلهXD
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۰

@موچی

کجا بودی دختر!!!

کیک تموم کردیم بدو لباست رو بپوش برو تو آشپزخونه {تصورات}

زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۲:۵۰

@موچی

اونور ۲۸۰ تا نظره D:

پاسخ :

گادد *-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۰

بچه ها کمکککککککک

پاسخ :

*داد می زند:به این بشر یاری برسانید!*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۱

تو می پرسی؟خودت با ساطور افتادی دنبالم نامرد

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۲

@مونی

چی شده؟ *آستین ها را بالا زده می دود طرف مونی!*

 

پ.ن:آقایون حاضر کمک کنید از پست مگلونیا تا اینجا من همش دارم از این ور می دوم این از اون ور می دوم این ور برای کمک!

عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۵۳

@موچی

چرا عذر میکنی؟ *-* هیچی رو از دست ندادی، همش داشتیم چرت و پرت میگفتیم.. تازه کارمون داره شروع میشه @-@

پاسخ :

حق با توعه @-@ 
الان تو پنلی؟@-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۳

بابا بهشون برخورده .

الان زیر میز قایم شدم.با ساطور و وردنه ی موچی دارن دنبالم می گردن کمممممک

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۳

آره موچی منم با عشق کتاب موافقم! #_#

پاسخ :

@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۴

@مونی

رسیدم بهت!! 

پاسخ :

خوشبخت بشین *-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۲:۵۴

آره @-@

پاسخ :

خیلی هم عالی @-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۵

میرای

ماذا فازا

میخواد نجاتم بده

خوشبخته چی کشکه چی دوغه چی

پاسخ :

چی شده @-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۵

😂

خوشبخت بشین چیه؟

دارم میرم نجاتش بدم *_*

پاسخ :

شوخیی کردم :/ 
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۷

بچه ها پیدام کردن*جیغغغغغغغغ*

پاسخ :

بسه دیگه آقا :/ 

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۷

خدای من دارم کامنت هرو بالا و پایین میکنم..

پروفایل من همش هست/داره به چشم میخوره!؟

 

 

 

+راستی پست من چی شد؟

مدیریت با تراکت پخش کنی جلوی در تو سرما که موافقت نکرد!@_@

پاسخ :

"-"

+ خب بنویسشTT
خوب کاری کرد@-@ هوا سرده سرما میخورین:(
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۲:۵۸

باشه-_-

پست من چیه راستی@-@

mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۲:۵۸

@مونی
احیانا کی میخواد بکشتت؟"-"اصلا کسی حریف تو میشه؟._.

پاسخ :

آره من!D:
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۰

چی رو بنویسم دختر؟؟😐🤷🏻‍♀️

پاسخ :

چی شده؟@-@
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۱

@موچی

جون من تصورتون از من چیه ؟منم انسانم نقطه ضعف دارم

نه تو نمیشی آبجی

*هاله هجومی اش را بر می انگیزد*

پاسخ :

*----*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۲

@آیسان

گمونم فکر کرده منظورت از پست مطلبه

پاسخ :

عاووو :دی
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۳

آره احتمالا مونی!!

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۳

بابا اون یکی پست رو میگم!!!

پست من در کافه بیان!T_T

پاسخ :

آهان!@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۴

یه چیزی بگم!!!!!

پاسخ :

دو تا چیز بگو D:
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۶

الان میگم

پاسخ :

*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۰۷

خب چجوری پست شروعو بنویسم؟ @-@

پاسخ :

خب اگه میدونستیم تورو نویسنده میکردیم؟"-"
لامصب کتاب نوشتی!
یکم استفاده کن از استعدادت@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۰۸

@همه!!!!!

 

 

باورتون نمیشه!!!

دیشب چی تو تصورات قبل از خوابم گذشت!!!

 

"همه مون تو یک کافه بودیم!!!!!

مظنون کافه خیلی برام عجیبه چون من دیشب از کافه بیان خبر نداشتم!!

 

بعد من بزرگترین لازانیا رو سفارش دادم چون می دونستم طرفدار زیاد داره!! ;)

 

عجیب نیست!! 

 

برای خودم خیلی عجیبه انگار قراره این داستان واقعا جهانی بشه!!

 

 

پاسخ :

واهاعیییییییی...
جر..

*به روم بیارین اولین باره دارم از جر استفاده میکنم*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۰۸

یعنی یه جوری بنویسم که تو کامنتای بعدیش خودتونو معرفی کنین؟

پاسخ :

نه!*-*
جدا کنیم*-*
یه پست شروع بنویس...
بعد تو یه پست دیگه آشنایی*-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۳:۰۸

@عشق کتاب
هیچ ایده ای ندارم!

پاسخ :

کی داره :/
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۳:۰۹

@آیسان
واووووووو
برگام رسما!
اصلا برگام...
خیلی برگام..
چقدر خفنی تو:")

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۰

خب پست نیازمندی بزارین!!

بنویسین اینجا کجاست و بعد تو کامنت ها اون هایی که میخوان استخدام شن رزومشون رو بنویسن!! @_@

 

بعد شما تایید صلاحیت کنین و بهشون پست بدین..

 

ولی واقعا هرکی یدونه کامنت بزاره!

 

این برای نوشتن من هم کمک میکنه که شخصیت هارو بیشتر بشناسم!

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۱

@موچی

خودمم باورم نمیشه!!

الان یادم افتاد!@_@

تازه جزئیات بیشتر بود دیگه من ننوشتم!! کارهای دیگه ای هم غیر از لازانیا خوردن کردیم البته!

عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۱۱

نگارشش خیلی ساده باشه و سریع تموم شه یا مثل یه کتاب بنویسم؟

پاسخ :

اونی که من پیش نویس کردمو بخون!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۲

من که شخصا چیزای ساده رو دوست ندارم! :/

پاسخ :

شما چه مشکل پسندین>~<
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۱۳

@آیسان

وای... جدا؟! ×-×

 

خب، حالا اینجا بگیم یا یه پست جدید می‌ذارین؟/می‌ذارن؟(؟!)

پاسخ :

مدیریت کافه: میذاریم...
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۱۳

منم @-@

بذار مینویسم شاید خوب شد اصلا=")

آرتی همشو یه جا نمینویسم تو پیش نویساشو بخون بعدا خواستی یه چیزی اضافه کن بهش@-@

پاسخ :

من کیدوئم ولی باشه!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۳

@زهرا 

آره واقعا!! غش کردم! زنگ بزنین اورژانس! @_@

 

 

نه اینجا نگین که بعدا بشه پیدا کرد!

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۴

مشکل پسند که نه ! :)))

ولی شاید پیچیده پسند بشه گفت!

عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۱۵

کیدو یه چیزی بگو تو برچسب زرد!

بقیه کوشن @-@

پاسخ :

اوکی! من تو پیش نویست حرف زدم"-"
ببین...پست سلام(!) هرچی باشه نظراتو براش ببیندین...تو پست آشنایی حرف میزنیم..حله؟
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۱۵

@آیسان

اُه... *زنگ می‌زند اورژانس!*

 

پس یه پست دیگه بذارین لطفاً :))

پاسخ :

اوکی:)
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۶

من که اینجام!

پاسخ :

"-"
زهرا سادات ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۱۶

@مدیریت کافه

تشکر =')

پاسخ :

؛)
میرای -
۲۱ بهمن ۱۳:۱۶

کیدو برچسب های زردو بنگررررر :/ 

پاسخ :

-_-
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۱۷

خیلی خلین :/

پاسخ :

تو هم سردسته مایی*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۳:۱۷

این قسمت:

درگیری عوامل پشت صحنه کافه

پاسخ :

-_-
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۳:۱۸

@استلا
چرا اینقدر بی اعاصب شدی؟:/

پاسخ :

بود :/ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۱۹

@ موچی

نمیدونم :/ الان قابلیت خورد و‌ خاکشیر کردن همه رو دارم :/

پاسخ :

عزیزم :)) 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۳:۲۰

@استلا
چرا؟:/

پاسخ :

@همگی
گم شین ما پست شروعو بنویسم بعد تشریف بیارین:|
باتشکر مدیریت کافه
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۳:۲۳

آقا من اعتراض دارم-___-چرا باید عشق کتاب و کیدو نویسنده باشن؟:/

پاسخ :

از بس 24/7 آنلاینیم:/
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۲۳

باشه :/

من میرم سراغ نوشتن پارت اول!

پاسخ :

اوکی...
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۲۴

@موچی

می شه منم اعتراض کنم؟!

پاسخ :

اعتراض وارد نیست 
_مدیریت کافه
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۲۴

@ موچی

نمیدانم 

پاسخ :

نمی‌دونید اینجا چقدر به من و عشق کتاب و گیدو خوش میگذرهD: 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۲۸

پز میدی؟؟؟؟

منم میخوااااامممممممممم

پاسخ :

آره :) 
نمیشه *-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۲۸

خوش باشید :/

پاسخ :

*-* 

+اعصاب نداریااا
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۲۹

خیلی ظالمی😂T_T

@استلا :قطعا هستن دیگه خودش داره میگه! @_@ :/

پاسخ :

میدونم :دی 
خیلییی حال میدههه!*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۳:۲۹

چی خوش میگذره -_-

باورتون نمیشه داریم از طریق برچسب زرد حر ف میزنیم نصفش اینه که

+تو کی هستی:/

_خودت کیی؟ @-@

+ اول تو بگو *-*

پاسخ :

ساکت شوXD
ولی حال میده ها*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۰

من و استفان هم با هم خوشیم :/

پاسخ :

عهههههه؟*-* 
نگفته بودی بلا*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۱

مگه باید همه چیو بگم 

پاسخ :

به من؟ آره! 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۲

وای بچه ها ببخشید من میرم حس میکنم قراره خون و خونریزی راه بندازم :/

پاسخ :

*-*See you later
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۳

تو‌کی ای :/

پاسخ :

حدس بزن*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۳۳

@عشق کتاب

از خنده مردم!!!!!!😂😂

پاسخ :

خیلی در تلاشیمT-T XD
میرای -
۲۱ بهمن ۱۳:۳۴

کیدووو:/ 

بزار نظرات رو من جواب بدم:/

پاسخ :

اوکی._.
میمون هنوز جوابمو تو اکن یکی اکانتت ندادی"-"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۵

از اون سی یو لیتر کیدویی 

پاسخ :

مگه فقط کیدو میتونه سی یو لیتر بنویسه*-*

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۳۵

@استلا

آرامش داشته باش! نفس عمیقق بکش! 

پاسخ :

^_____^
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۶

ببخشید که معلوم میشه کی داره جواب میده ها :/

پاسخ :

منم آرتییی
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۳۸

نمیشه من یه وب بزنم که مال خودم نباشه بعد برم خودمو نویسنده کنم!؟😂

منم دلم خواست یجا نویسنده بشم خب! TT

پاسخ :

*----*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۳۸

الان تویی !

پاسخ :

من آرتی عم :/ 

+ببینید دوستان ...موقع دیدن یک پاسخ جدید ..اون پایین می زنه پاسخ توسط :میرای ..فهمیدین؟:/
میرای -
۲۱ بهمن ۱۳:۴۵

چرا همه ساکت شدین یهو؟!@-@

پاسخ :

مشکلی داری با این قضیه؟:/
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۳:۴۶

ما رو که نویسنده و 24/7 آنلاین نمی دونید ولی گیفی چیزی خواستید گفتم بگم لبتاب من در حال انفجار از گیف و از این والپیپر های کلاژ.. و ایناست..

به هر حال اینجا هستم..{در حال پارت نویسی}

پاسخ :

منم هستم T-T 
ولی اگه چیزای خیلی باحال داری بفرس برا کیدو*-*
(کیدو)
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۴۸

@آرتمیس

خودتون گفتین ساکت بشیم خب :|

راستی من همون زهرا‌م :دی

پاسخ :

کیدو: به سکوتتون ادامه بدین...انرژیتونو نگه دارین@-@
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۴۹

@کیدو

باشه، حتما! ×-×

پاسخ :

آفریننن*-* 


+آرتی میباشم :))D:
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۵۰

خب منم از همون ها دارم میگم دیگه :/

پاسخ :

اسی چی شده؟....
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۳:۵۱

:دی

آرتی‌ها رو نریزین تو کیدو‌ها #-#

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۵۴

چی میخواستی بشه :/

پاسخ :

استلا نیستی :/ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۳:۵۴

عه تو چرا سمر شدی !!

پاسخ :

@-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۰۰

پروفم خیلی نازه :(((

ولی اینجا زشت نشون میده :((

پاسخ :

نههههههههه من همین پروف استلایی خودمو میخوام :(( 
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۴:۰۱

@استلا

خیلی وقت بود می‌خواستم سمر بذارم نمی‌دونم چرا نمی‌داشتم :/

از معنیش خوشم اومد. یعنی داستان :))

پاسخ :

کیدو داره میگه: عه جدی؟*-* پس...سمرقند ینی داستان قند؟*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۰۴

دوباره عوضش کردم ولی چرا همون قبلیه ست :/

 

اسم دختر خاله ی منه ((+

پاسخ :

نهههه :(( اینم قشنگ نیست :(( 

چه قشنگ :))
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۴:۰۶

@کیدو

نمی‌دونم! @-@

@استلا

وااهاییی ="))

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۰۷

کلا خانواده ی ما اسماشون قشنگه !

 

این چه قالبیه ، هوس شکلات کردم ...

پاسخ :

واهاعییی*-* مثل صبا ((((: 

منم....
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۱۶

چرا پیام خصوصی رو بستید!

من یه چنتایی عکس و گیف و اینا پیدا کردم!

چطور برسونم دستتون؟

پیام رمز دار؟

پاسخ :

الان باز میکنم ×-×
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۴:۱۶

استلا چرا پروفایلتو عوض کردی=") ما همونو میخوایم ="))

پاسخ :

آرههه =")))
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۴:۱۷

چرا قالبه ترسناکه؟ :/

پاسخ :

نمی دونم کیدو داره روش کار میکنه :/
بیا تو اون پست پیشنویسه!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۱۹

بچه ها چند تا نظر :/

اسمشو نذاریم کافه بیان :/

یه اسم بذاریم برا اکیپمون ...

درباره وبلاگ هم میتونیم بنویسیم دورهمی چند تا رفیق دور از هم :/

عکس هدر هم فانتزی باشه بامزه ترع *-*

پاسخ :

چی بذاریم..؟
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۱۹

خب بزارین همه رو آپلود کنم بعد بزارم تو یه پست رمز دار.

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۲۲

تو تو این چیزا خوبی :/

پاسخ :

راس میگی*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۲۲

پروف رو عوض کردم هنوز نمیدونم خودمم :/

هی میگم این کیه :/

پاسخ :

"-"
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
میرای -
۲۱ بهمن ۱۴:۲۳

دوست دارم بدونم کیا مخالف پست بودن!!

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۲۴

یکیش من بودم کرم ریختم XD

پاسخ :

حدس میزدمXD
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۲۶

آقا من این همه رو الان چجوری برسونم به یکی از شما 3 تا؟؟؟

پاسخ :

 واااا ، تو بخش تماس با من دیگه :دی
ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۲۷

یااااععع

ماشالااااا چ بسم الله بزرگیییییییD:

سلام چ خبرا؟

پاسخ :

سلام:) 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۲۸

خب چجوری تو تماس با من عکس و گیف اپلود کنم اخه؟؟؟

پاسخ :

تو پیکوفایل آپلود کن بعد آدرسشو بفرست :/ 
ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۲۸

بسمالله الرحمن الرحیم 

یا جل الخالق

اینجا چرا یهو اینجوری شد؟://

پاسخ :

کیدو: نگران نباش فقط دارم ور میرم"-"
+ آخرش قالبو به چوخ میدم._.
ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۲۸

نمیشناسم ک :((

پاسخ :

آرتمیس ام :) 
منم کیدوئم*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۲۸

حواستون هست  css رو کلا نابود کردین؟!

پاسخ :

بله :) 
کیدو: البته:>
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۳۱

بزارین با یکیش امتحان کنم اگه شد.. بهم بگین! :)

ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۳۲

XDDD

عهههه کیدووووو توعم اینجااااییییییییی

بیشوووررررررر بی ادبببب دلم برا توعم تنگ شدددد :(

ههییی خدااااا موچی و آیسانم ک هیچ دیگ 

اصن من دو روز نباشم قطعا روز سوم دلم از تنگی نابود میشه :||

پاسخ :

آرهههه....
خب...میومدی وبم...یا تلگرام پیام میدادی...همه جا هستم که"-"♡
*بغل کردن روما و گفتن: ماهم همینیم!*
ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۳۳

عههه تو آرتمیسییییییییییی 0--0

جدنیییییییی

پ اون یکی وبت چیییییییی؟

کیدوووووو زهر مااااااررر XDDD

تو رو میشناسممممم 

پاسخ :

آره دیگه آرتمیس ام 0-0 
عجیبه؟
ro ma
۲۱ بهمن ۱۴:۳۴

فیلتر شکن پوکیده کلاااا

از اون روز ک گفتیااا منم گفتم سرورا نابودن کلااا تل نرفتم 

میدونم تو هستییییی XDD

ولی خبب من نبودم دیگ 

الانم نباید باشم :||

ینی پنج دیقه بعد باید برم 

هعی دنیا چ کردی با ما

پاسخ :

منم فقط تا پنج دقیقه هستم:"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۳۹

این پروفه چطوره ؟! :/

پاسخ :

چرا برام عوض نشده؟"-"
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۴۵

راست میگه استلا برای منم عوض نشده!

پاسخ :

نکنه کلا عوض نکرده@-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۴۸

فکر کنم باید خارج بشید بعد وارد بشید :/

یه دختره که نشسته و کتاب میخونه :/

پاسخ :

*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۱

خارج شدم ولی درست نشد! @_@ هنوز همونه!

پاسخ :

@-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۱

خرگوشه ؟! :/

پاسخ :

نه برا من یه دختره! 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۲

پس چرا برا خودم نشون میده :/

آیسان بیا برا وبلاگ اسم انتخاب کنیم !

پاسخ :

نه برا من نشون میده *-* 
یه وقت دوباره نری تو تبلیغ XDDD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۳

نشسته و کتاب می خونه ؟! D:

پاسخ :

آرههه*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۴

باشه بیا

پاسخ :

^____^
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۴

واییییی کوفت XD

نیکا ستاره ، با آرتمیس !

پاسخ :

وای خداXDDD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۴

اومدم *-*

پاسخ :

موفق باشید *-* منم نگاتون می کنم بستنیمو می خورم @-@ 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۴

ولی پروفت با پونصد بار خارج شدن هنوز برای من عوض نشده./

اشکال نداره :)

درست میشه =")

پاسخ :

کیدو: من بمیرمم پروفایلمو عوض نمیکنم._. خیلی شبیهمه._.
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۵

بذار کهکشان ستاره ای باشع ، با آرتی با آرتی

پاسخ :

بسهههXD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۵

کهکشان شکلاتی چطوره :/

پاسخ :

نترکی *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۶

کهکشان؟

شکلاتی؟

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۶

اسمشو بذارید دورهمی :|||||||

پاسخ :

عالی بود XDDD
مهران مدیری هم میشه عشق کتابXD
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۶

آخه اینجا قرار بود کافه باشه!

پایه و بیس اصلی کافه ست! @_@

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۷

بنظرم کافه خیلی کلیشه ایه :/

پاسخ :

اوهوم ...موافقم! 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۸

هممم..

کافه اولش از فکر کیدو و هیونگ و مگلونیا اومده!!

اگه پستش رو خونده باشی اصلا ایده ی زدن این وبه از همون جا اومد!

پاسخ :

بله میدونیم :) 
ولی همون کافه هم خوبه ها استلا....
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۴:۵۹

استلا من حس میکنم امروز یه چیزی زدی:/
و از این بگذریم من اسمو دوست داشتم:")

پاسخ :

عه موچی تو کی اومدی؟! @-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۴:۵۹

اصلا بذاریم صفحه چت :/

 

بعد هی بیاد ازمون بپرسه عاشق شدین XD

پاسخ :

@-@


عالی بودددددXDDDD
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۴:۵۹

صفحه چت XD

پاسخ :

*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۰

@ موچی

عه قرار نبود لو بدیا :/

@ آیسان

آره ولی اینجا که قرار نیست قهوه بخوریم :/ میخوایم رول نویسی کنیم و ...

پاسخ :

همه میدونن :/ 

اوهوم...
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۰۰

راستی مگه عشق کتاب هم نویسنده نبود!؟

چرا نیست؟

 

پاسخ :

خب همیشه که نباید باشه :/ 
ro ma
۲۱ بهمن ۱۵:۰۰

عاره خوووو

تهجبیدمممممم

اون یکی وبت پابرجا میمونه؟

 

کیدوووووو رفتی؟

البته منم باید برمااا ://

نمیدونم چرا چسبیدم انگار

پاسخ :

اره باو"-"


نه هنو هستم:)
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۱

احساس خوشبختی میکنین ؟!

پاسخ :

بله ، این چند وقته زیاد نبوده ولی در کل احساس خوشبختی میکنم.
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۰۲

@استلا

اوهوم می دونم! :///

ولی خب کافه هم اصطلاح جالبیه!

 

+خب به نظرت به غیر از کافه چی می تونه همه مون رو دور هم جمع کنه!؟

 

+رستوران؟! XD

پاسخ :

دقیقا موافقم باهات!

+ ناثینگ"-"

+ نه!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۲

عه همتون فهمیدید من امروز حشیش مصرف کردم :(((

پاسخ :

بله بله *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۰۴

@استلا

آره با یک کارشناس مواد مخدر صحبت کردیم علائمتو بهش گفتیم..

گفت شک نکنین یه چیزی زده! 

XDDDD

ro ma
۲۱ بهمن ۱۵:۰۴

عاهااا پ خدا رو شکررررر

 

عههه توعم عین من چسبیدی ک XD

mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۰۴

استلا من تو رو چرا نمیشناسم با این پروفایل؟:")همون قبلیه بهتر بودTT

پاسخ :

منم =")
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۶

قبول نیست ...

من به اون مرتیکه گفتم لوم نده ...

قرار بود ترک کنم :((

mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۰۶

@روما
بابت کامنت دیشبت ممنونم:")و..صبح که بلند شدم و دیدمش بهم خیلی حس خوبی داد..حیف نمیتونستم جوابشو بدمT-T

پاسخ :

:)
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۰۶

@استلا
فکر کنم باید آستیانمو بزنم بالا ببندمت به تختD:

پاسخ :

کار خوبیهههXD
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۰۷

@استلا

اشکال نداره رازت پیش خودمون می مونه!

تو الان رو ترک تمرکز کن! @_@

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۷

@ موچی

نه نهههههه ! قول دادم ترک کنم ...

از شنبه !

پاسخ :

تو میتوننییییی*-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۰۸

چرا من سه تا کامنت دادم هر کدومو یکی جواب داده؟"-"
یکیشو عشق کتاب یکیشو آرتمیس یکی هم کیدو:/

پاسخ :

به این میگن وبلاگ گروهی دیگه....*-*
درسته*-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۰۸

@استلا
متاسفم..باید همین الان ترک کنیD:

پاسخ :

بهش فرصت بدین...
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۰۸

@موچی

چون همشون نویسندن! TT

پاسخ :

یاح یاح *-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۰۹

من فعلا خمارم :/

سریع اسم وب انتخاب کنید :/

پاسخ :

اسم وب...کافه شکلات! تمام

آرتی : کیدو کافه شکلات چیههه :/
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۱۰

خوب نه هر کدومو یکیتون جواب دادین جالب بود!انتظار داشتم فقط یکیتون جواب بده:/

پاسخ :

نه دیگه ما با هم همکاری میکنیم *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۱۰

به نظرم دوباره داریم از موضوع دور میشیم ها؟!!

 

+کی می خواید پست اول رو منتشر کنید؟!

پاسخ :



+کامینگ سون!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۱۰

کافه ندوست :/

پاسخ :

چته؟!:/
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۱۱

شما هر اسمی دوست دارین رو این وب بزارین..

رو رمان نا نوشته ی من اسمش همون "کافه بیان" می مونه! :")

پاسخ :

خوب اسم اینجا هم کافه بیانه دیگه احمق :/ 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۱۱

اصلا بزارید ور ورستان"-"ایح...همتون برید گمشید اصلا!

پاسخ :

:دییییییی
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۱۲

@آرتمیس یا کیدو؟:/.

پاسخ :

@آرتمیس :دی 
آره....یچیزیش هست بچم....
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۱۳

نه که شما نمیخواین عوضش کنین! @_@

{بهم برخورد! :/ } XD

پاسخ :

فعلا داریم فکر می کنیم :/
(شوخی بودااXD) 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۱۳

بابا یه چیز خاص باشه :/

پاسخ :

چه جور خاصی ؟:/ 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۱۴

@استلا
به قول مامانم ساز مخالف میزنی و رد میکنی حداقل گزینه روی میز بزار-__-

پاسخ :

مامانت چه خوب گفته *-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۱۵

@ موچی

میگم که من خمارم xD فکر کنم همش میپره !

پاسخ :

جون جون *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۱۶

آفرین آفرین فکر کنید...

*دست تکان دادن و باز کردن در کافه* "خداحافظ"

پاسخ :

حتما حتما...
*دست تکان دادن متقابل و گفتن :خدا نگهداررر*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۱۷

*آبمیوه مینوشد*

@استلا

چرا حس میکنم منگی؟ :/ مثل یکی که تازه از خواب بیدار شده باشه.. نه حوصله کسیو داری نه میدونی میخوای چیکار کنی D:

پاسخ :

دقیقاااا :/
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۱۹

@عشق کتاب
آخ دقیقا!همینطوریه استلا:/
*به روی خودش نمی آورد تا همین قبل صفحه چت همینطوری بوده است*

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۱۹

@ عشق کتاب

شاید چون درست فکر میکنی !!!

بابا چند بار بگم خمارم :(

پاسخ :

نباش دیگه :( 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۱۹

مثلا گفتم خدانگهدار :/ *خاک ریختن بر سر!*

پاسخ :

:|
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۱۹

@ موچی و آیسان

بیاید سریع اسم انتخاب کنیم*-*

پاسخ :

آفرین*-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۰

خوب از نظرم کیدو بزاره بهتره:/چون اون توی اسم گذاری از همه بهتره"-"

پاسخ :

کیدو الان نیس*-*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۲۰

@استلا

:/چرا پروفایلت تو پنل یه چیز دیگس تو وب یه چیز دیگه -_- و من نمیشناسمــــت:/ باید هردفعه اسمتو نگاه کنم -_-

پاسخ :

منمممممم=---=
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۱

@عشق کتاب
آخ دقیقا منم:/هی باید اسم استلا رو نگاه کنم ببینم کی کامنت داده-__-مخصوصا توی وبای دیگران:/

پاسخ :

خیلی بده خب :/ من دلم برا اون استلا تنگ میشه :( 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۱

@ عشق کتاب

منم خودمو نمیشناسم XD

عادت میکنی "-"

پاسخ :

اوهوم اوهوم "-"
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۱

اه؟:/سو..باید خودمون انتخاب کنیم!-___-

پاسخ :

آره دیگه...بجنبید ...

تعداد نظرات رو نگا تو ر و خدا :/ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۲

ما بدون کیدو هم می توااااااانیم !!

پاسخ :

yesssss!!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۲

@استلا

دوان دوان فریاد می کشد "دااااارم میاااااامممم" :)

پاسخ :

تو مگه خداحافظی نکرده بودی؟:/
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۲۲

@موچی

هعیی -_-

+نمیدونم چه ربطی داره ولی گردنم گرفتــــه://

پاسخ :

وای منم!!!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۳

@ عشق کتاب

یه حرکتی به خودت بده اگه سختت نیست XD

پاسخ :

بیشعور شدیااا *-*
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۳

@عشق کتاب
از بس از صبحی پشت لپ تاپ و گوشی هستیم:/حس میکنم هممون یه مشت نوجوون بیکار علافه که درس هم نمیخونن!-__-

پاسخ :

دقیقا :///// 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۳

@همه

شما هی دارین از پروفایل استلا میگین..

ولی برای من همون قبلیه هنوز! TT

 

+خودمم می دونم!!پونصد بار خارج شدم دوباره اومدم!@_@

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۴

اسم وبلاگ :

 

دیوانه های زنجیره ای

یک مشت خل و چل

دوست داران صفحه چت

پاسخ :

بیشعور اسم های خیییلی قشنگین *-* 

محل معتادان بیان چطوره؟:/ 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۲۴

@استلا

یعنی نمیخوای بذاری رو همون پروفایل؟ *-*

نکن این کارو دختر جان! من رو 3 تا چیز تو بیان حساسم:/ وب خودم، دوستام و پروفایل دیگران، مخصوصا مال تو که دیگه شده بود نشان تجاری -_-

mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۴

@ایسان
کلا بیان از این مشکلات داره:/فردا بیای درست شده:/

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۴

@موچی

آره واقعا امیدوارم فقط کپک نزنیم :/

یا چمنی علفزاری چیزی زیرمون سبز نشه !! XD

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۵

@ موچی

خیر سرم کنکور دارم :||||||||||||||||||||

@ عشق کتاب

اونو دیگه ندوست :(

نشان تجاری XDDD

پاسخ :

-_-

ولی ما میدوست! :/
D:
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۵

@استلا
الهی خفنه نشی استلاXD
اینا دیگه چینXD

پاسخ :

اسم های به این قشنگیی *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۶

@استلا

 

از این اسم ها دقیق تر و زیبا تر و شیواتر هم مگه داریم؟؟!!

XD

پاسخ :

خیر!!XD
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۶

@عشق کتاب
یعنی منم عوض میکردم پروفمو ناراحت میشدی؟"-"ولی خوب دیگه نمیخوام پروفمو عوض کنم:/از نظرم شبیهمه(":

پاسخ :

من الان آرتی عم :/ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۷

گفتم که بدون کیدو هم میتونیم *عینک دودی*

پاسخ :

*عینک دودی بر چشم زده و پشت سر استلا راه میفتد*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۸

@موچی

منم دلم می خواد عوض کنم "_"  

پاسخ :

خفه شو *-* 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۸

@استلا
خیر سرم منم انتخاب رشته دارم:/به جای تحقیق در مورد رشته ها دارم اینجا ول میگردم-__-
@آیسان
فکرشو بکنXDزیر پامون علف سبز بشهXD

پاسخ :

اوهوم اوهوم "----" 

آرههههXD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۲۸

دوباره اسم وبلاگ :

 

خودمونی

دورهمی

دهه 80یا XDDD خیلی خزه XDD

پلتوق چند کله پوک

پاسخ :

چهارمی رو دوست دارم *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۹

@آرتی

خیلی خشن شدی!! *ترسیدن!*

پاسخ :

خشن بودم :دی 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۲۹

اسم وبلاگ:

فک زنان بی انتهاXD

پاسخ :

جر...
عالی عالی..
ادامه بدین...
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۲۹

@موچی

من دورم جنگل میشه!! @_@

پاسخ :

*به فکر پیک نیک می افتد*
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۵:۲۹

کیدو داره نگاتون میکنه و لبخند میزنه!!

پاسخ :

کیدو بیاد پیشمونD:
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۳۰

@ارتی
آرتی چرا گفتی من الان آرتی ام:/؟

پاسخ :

چون آرتی ام؟://
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۳۰

@موچی چرا انقدر از این اسم خوشم اومد!!!!

@_@

XDDDDDDDDDDDD

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۰

چ مثل چت

جفنگ طور ها

خنگولیا

پشمک های خنگ

خنگ آباد

 

قشنگ تر از این نمیشه توهین کرد XD

پاسخ :

بذاریم حومه بیان؟:"
کافه شکلات خوب بود=^=
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۳۱

پاشید جمع کنیم بریم..

بلکه این 3 تا نویسنده برن سراغ پست اول🤦🏻‍♀️

پاسخ :

منِ عشق کتاب باید برم سر پست اول که هنوزم نرفتم:/
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۵:۳۱

@کیدو
اه سلام بیبی بلو!
چرا حرفی نمیزنی؟:/نمیبینی چقدر داریم سعی میکنیم اسم انتخاب کنیم بعد تو خفه خون گرفتی؟:/

پاسخ :

زیبا و منطقی بودD:
بچه ها بیاین نظرارو جواب بدین من کم کم نظرای وب خودمو جواب بدم برم سر پست اولD:
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۱

چت و مت XD

چند عدد پت و مت !!

 

قاطیییییی پاتیییز چطورهههه

پاسخ :

من میگم این بشر رفته تیمارستان شما باور نمی کنید...
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۳۳

خب چرا پسر!!

پاشو برو! 

*پا می شود که عشق کتاب را به سمت اتاق "ارسال مطلب جدید"

هل بدهد! @_@

پاسخ :

کیدو میگوید : این لوس بازیا چیه؟:/
امیر گمشو تو اتاقت
*امیر را با لگد پرت میکند به اتاق و در راهم قفل میکند*
آرتی هم همینکار را میکند!
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۵:۳۳

@موچی

میخوام اسمو بذارم به عهده شما ببینم چه میکنین*-*

پاسخ :

این کارو نکن‌‌‌...
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۴

چتولوژی

لیسانسه ها XDD

ارور 504 :/

پاسخ :

اوکی...
ارور ۵۰۴ خیلی خوب بود..
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۳۴

واییی لیسانسه ها T-T

پاسخ :

منم دوسش دارم "-"♡
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۳۵

@کیدو

انقدر حرف گوش نکنه!؟ XD

مثلا خواستم با لطافت برخورد کنم! @_@

پس باید این جوری برخورد کنیم!! *یاداشت کردن در دفترچه و نت برداری!*

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۶

یه چیزی بگید دا :/

پاسخ :

لوطی شدی :/
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۵:۳۸

"صندلی های آخر اتوبوس!"

"دیوانه های رویا پرداز"

"تیمارستان خیالباف ها"

"عروسک های زنده@-@!"

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۸

سیصد نظر و هیچ :/

پاسخ :

به تو چه :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۳۸

اسم وبلاگ منو ندزدید :/

پاسخ :

چشم:/
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۵:۴۱

هی!

کهکشان موازی!!!

پاسخ :

بدک نیست..
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۴۲

چرا اصلا میخواین اسمو تغییر بدین؟ =^=

@کیدو

*گم میشود توی اتاقش*

پاسخ :

همووون TT
بنظرم خیلی خوبه=^=
*آفرین*

عه سلاااام منم آرتییی*-*
چه حال میده تو نظرات نظر بذاریم @-@

دقیقااااا*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۴۲

این خوبه !

پاسخ :

چی؟@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۴۴

"خداحافظی ایی جدی و رسمی"

پیش به سوی نوشتن کافه بیان!

پاسخ :

خدا نگهداررر @-@
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۴۵

کافه بیان ...

بابا چرا پس به نظر من انقدر لوسه :/

پاسخ :

چون لوسی چشاتم لوس می بینه! 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۴۶

هررررر چی باشم لوس نیستم خدایی :/

پاسخ :

چرا هستی هستی..
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۴۷

زهر حلاهل :/

 

میگم اول اسمامون رو بذاریم کنار هم چی میشه ؟! @-@

پاسخ :

جون بابا :/ 

عالیهههههه....الان فک می کنم روش @-@

کیدو بزار من جواب بدم :/
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۴۷

@استلا و آرتمیس

*پفیلاهای کیدو*

پاسخ :

*آوردم!*
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۴۸

@استلا

نمیدونم ولی فکر کنم یه جمله ای چیزی بشه -_-

پاسخ :

من دارم‌میرم!
فردا میام!
این کافه رو به شما میسپارمTT
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۴۹

خیلی زیادیم :/

پاسخ :

باید بشماریم @-@
حالا بیاید بشمارین :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۰

آرتمیس

عشق کتاب

استلا

آیسان ( همه الف داریم :/ )

سمر

کیدو

مائو

موچی

مونی

 

دیگه ؟!

پاسخ :

نمیدونم "-"
Baby Blue
۲۱ بهمن ۱۵:۵۱

خدافظ"-"

پاسخ :

بای"-"\
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۱

کجا میری تو ؟!

پاسخ :

درس بخونم^-^
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۲

برو به جای منم بخون *-*

پاسخ :

رفت ^-^
+هع!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۳

نصفممون م داریم نصف بقیه الف :/

پاسخ :

آره@-@
ماماماماماXD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۴

عامس آکم :/

پاسخ :

جان ؟:/
+ فاک..هنوز نرفتم!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۷

اسمامون رو بچسبونی بهم اون میشه :/

پاسخ :

درود بهت مغز متفکر:/
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۵۸

بچه ها شروعو از دید کی بنویسم؟ :/

پاسخ :

بستگی داره بخوای چطور بنویسی
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۸

چسبندگی بیان چطوره :/

پاسخ :

+ یکم عذاب آوره^-^
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۵:۵۸

استلا امروز کلا تو فاز «:/» عه:دی

پاسخ :

منم بهش مبتلا شدم:/
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۵:۵۹

@عشق کتاب

از دید خودت 

یا راوی

پاسخ :

راوی خوبه!
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۵:۵۹

@ عشق کتاب

وای الان دقت کردم :/

آره واقعا :/

چرا :/

پاسخ :

:/
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۰۰

نمیدونم چی بنویسم:/

میخوام شبیه کتاب بنویسم تا قشنگ باشه شروعش ^-^

پاسخ :

خسته نباشی^^
زود باش بنویس دیگه :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۰

واییییی یه اسم انتخاب کردم@-@

 

بی شرفان چطوره XD

پاسخ :

:/
+ فقط یه بیشرف وجود داره و اونم امیره!
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۰۱

من دارم شروع می کنم :/

پاسخ :

چیو؟!*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۱

میگم میخواید صبر کنید از شنبه شروع کنید ؟! :/

پاسخ :

نه ^___^
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۲

مرتیکه های بی شرف ;/

پاسخ :

من بِچم@-@ :دی

کیدو تو هنوز اینجایی ؟@-@
بزار من جواب بدم دیگه برو درس بخون "-"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۳

خوشم میاد خودت اعتراف میکنی !!

پاسخ :

ما آدمای خوبی هستیم*-*
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۶:۰۳

لعنتیا دو دقیقه نبودمممممممم

پاسخ :

مگه سه ساعت اینجا بودی چی بدست آوردی؟XDDDD
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۴

یکیو آرتی ج میده ، یکیو تو :/

چتونه :|

پاسخ :

به تو چه*-*

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۵

تربچه :/

پاسخ :

خونه اش هم توی بهشته :/ 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۵

چراااااا جواب ها رو عوض میکنید عوضیا :|

پاسخ :

دوست داریم *-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۶

اصلا ذوق شاعری نداری :/

پاسخ :

مگه تو داری :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۰۶

اوهوم *-*

 

شیطونه میگه برم به جای استفان پست بذارم xD

پاسخ :

@-@ 

شیطونه چه خوب گفته *-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۰۹

آقا شما که فعلا هیچ کاری نمیکنن!

 

راستی اسم پیشنهاد بدین برای خودتون!

پاسخ :

کار میکنیم شما نمی بینین *-* 
Moony :)
۲۱ بهمن ۱۶:۱۰

یه مشت دیوانه این شماها

پاسخ :

به جمع ما خوش اومدی :)
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۱۱

ناراحت میشه و گرنه میذاشتم :/

پاسخ :

اوهوم :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۱۳

اون متنی که تا الان نوشتین رو بفرستین ببینیم *-*

پاسخ :

نمیشه *-* 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۱۳

پیشنهاد بدید!!!!!!!!

پاسخ :

چی؟@-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۱۴

@استلا!!

پروفایلت عوضشد برام!!

 

وایی چه حس عجیبی اییه!!@_@ *_*

پاسخ :

اوهومممم*-*
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۱۴

بفرست *-*

پاسخ :

......
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۱۴

@آرتی

اسم!!

برای خودتون!

پاسخ :

نگرفتم :/
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۱۷

میگم اینجا اصلا واسه چیه :|||

پاسخ :

اگه منم بگم نمی دونم ...باور می کنی؟
تازه بعد ۳۰۰ کامنت :||||| واقعا اینجا قراره چیکار کنیم؟:|||
میرای -
۲۱ بهمن ۱۶:۲۱

۷ نفر تو سایتن :/ 

یه چیزی بگید :/ 

پاسخ :

"-"
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۲۱

بچه ها تمومش کنید :/

واقعا اینجا برای چیه :/

 

اسم وبلاگ: بلا تکلیفان گیج

پاسخ :

*----*
@-@
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۲۲

ماجرامون چی بود؟

چی رو بیارم به عنوان ماجرا تا بچه ها ادامش بدن؟

^^

پاسخ :

هرچی دلت خواست^^
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۲۲

خب یه نظری بدین -_-

پاسخ :

نظر چی کشک چی @-@
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۲۳

انفجار در ساختمان رو به روی کافه XD

پاسخ :

آتش نشان ها رو خبر کنین XD
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۲۴

اصلا باید پست بنویسم؟ :/

پاسخ :

چرا باید پست بنویسی؟:/ 
اصلا چرا این وبلاگ رو زدیم ؟:/ 
چرا سه ساعته اینجاییم؟:/ 
چرا استلا حالش بده؟ :/ 
چرا من دارم این نظرو جواب می دم ؟:/ 
چرا آسمون آبیه؟ :/ 
چرا من دخترم ؟:/ 
چرا؟ :/ 
چرا ؟:/ 
چرا...
و ..
چرا ؟:/ 
واقعا چرا؟ :/

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۲۵

@عشق کتاب؟

اسم خودت قراره همین باشه!؟

می شه یک نمونه دیگه پیشنهاد بدی!؟

یه جوری نیست هی تکرار کنیم عشق کتاب اومد یا مثلا عشق کتاب رفت؟ {تو داستان}

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۲۶

چرا بعد از این همه چرت و پرت گویی..

هنوز نمی دونمی چیکار کنیم؟! @_@

پاسخ :

:/ 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۲۷

امیر که نمیخواد بگین..

همون عشق کتاب یا سینیور ^^ حالا یه چیزی خودتون انتخاب کنینD:

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۲۷

اها

آره اصلا امیر در بین این همه اسم مستعار یه جوریه!

سینیور..@_@

پاسخ :

اوهوم @-@
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۲۸

هیچوقت فکر نمیکردم دوستام بدتر از خودم باشن، هممون یه تصمیمی میگیریم یه ساعت بعدش بیخیال میشیم:/ -_-

بذارین بچه ها همینجا چت کنیم تا یه روزی کافه بیانو شروع میکنیم..

+چرا اون موقع انقد رویایی بود؟ :/

پاسخ :

آره واقعا -__- 
+نمیدونم...:// 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۳۰

من بیخیال نشدم ولی! اگه بتونم به یک تناسبی تو اسم ها برسم..

شروع به نوشتن برای خودم می کنم! *عینک دودی زدن*

 

+هنوز هم رویاییه! @_@

ولی شاید چون اول میخواستیم واقعی باشه ولی الان یک وبه فقط!

پاسخ :

باشه موفق باشی *-* 

+آره 
*اشک* این زندگی چیه..*خود را از ساختمان به پایین پرت کردن* 
Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۳۱

واقعا نمیدونید اینجا برا چیه :/

پاسخ :

نه !
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۳۲

@استلا

نه😂🤦🏻‍♀️😐

پاسخ :

*-*
میرای -
۲۱ بهمن ۱۶:۳۴

بعد از ۴۰۷ کامنت! 

نمی دونم چیکار کنیم!-_- 

کافه تعطیله! تا مسئولان یه تصمیمی بگیرن! -_-

*پلاکارت تعطیل را روی در کافه می زند* 

خسته نباشید دیوانگان *-* 

Sŧεℓℓą =]
۲۱ بهمن ۱۶:۳۴

پس جمع کنید این بساطو دیگه :/

پاسخ :

نظراتو می بندم الان :)) 
عشق کتابツ
۲۱ بهمن ۱۶:۳۵

بچه ها یه مشکل:/

هروقت میخوام نظر بذارم وبلاگم پیش فرض میاد رو کافه بیان و باید هردفعه بذارمش رو کتابخانه اسرار:/ چیکار میتونم بکنم؟

+میگم یه چیزی، میخواید اصلا یکم به خودمون استراحت بدیم بریم از وب بیرون تا ببینم بعدش باید چیکار کنیم؟ :/

پاسخ :

راه حل دیگه ای نداره متاسفانه :/ میخوای از نویسندگی حذفت کنم؟*-* 

+باشه :/
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۶:۳۷

از نویسندگی کافه انصراف دهید XD

 

+موافقت نسبی@_@

پاسخ :

@-@ 

+*-*
آقای آبی
۲۱ بهمن ۱۷:۵۱

عه چی شد کافه رو بستید...

دونات میخوام... 

پاسخ :

*-*
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۷:۵۷

@آقای آبی

بله! Closed !

Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۸:۰۰

راستی امیدوارم همتون این رو ببینید و بخونید!

من در نوشتن به جاهای خوبی رسیدم :")

 

و خب نمی دونم از کجا به بعد دیگه چیزی به ذهنم نرسه و استاپ کنم..

ولی هروقت که تموم بشه و تایپش کنم.

تو وبلاگ اینجانب به صورت رمز دار و با اسم کافه بیان! منتشرش می کنم!

البته دلم نمی خواد خیلی رو محور واقعیت پیش برم..بیشتر می خوام تخیلی باشه! @_@

پاسخ :

امیدوارم موفق باشی =) 
mochi ^-^
۲۱ بهمن ۱۸:۰۰

هلو بچه ها"-"
من تا الان حضور نداشتم._.کامنت ها رو خوندم..و الان قراره خاک رس بریزیم سرمون یا شن؟D:

پاسخ :

هرچی دلت خواست"---"
سَمَر ‌‌
۲۱ بهمن ۱۸:۱۹

@آیسان

چه خوب، موفق باشی =)

 

@موچی

من شن رو بیشتر می‌پسندم DD:

پاسخ :

:* 

منمD: 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۸:۳۶

6 نفر عزیز!!..

جدن دارین چه می کنین!؟؟

پاسخ :

خوبه خودت جز یکیشونی :/ 
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۸:۳۷

ممنون آرتی =")

پاسخ :

خواهش میکنم .کاری نکردم ^^
Aysan :)
۲۱ بهمن ۱۸:۳۷

حالا 5 نفر!

پاسخ :

@---@
میرای -
۲۱ بهمن ۲۰:۱۴

میشه لطفا گم شین؟:/

پاسخ :

نه *-*

*گم شدن*
عشق کتابツ
۲۳ بهمن ۱۸:۵۴

*چای خوردن*

پاسخ :

*کاپ کیک میل دارید سینیور؟*
عشق کتابツ
۰۴ اسفند ۰۹:۴۷

*چای خوردن*

*باز هم چای خوردن*

*تمام شدن چای*

*آبمیوه*

پاسخ :

*آبمیوه توت فرنگی*
*آب انبه*
*آب پرتقال*
*تمام کردن آبمیوه ها*
*هل دادن عشق کتاب به سمت قفسه چیپس ها*
𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
۰۵ اسفند ۱۴:۲۵

اینجا خدایی نکرده متروکه شده!؟ @_@

پاسخ :

نمی دونم@-@
سَمَر ‌‌
۰۵ اسفند ۲۰:۲۳

@آیسان

دقیقا همینو می‌خواستم بگم! "-"

پاسخ :

خوشم میاد هممون بازم اینجا رو چک می کنیمXD
Sŧεℓℓą =]
۰۶ اسفند ۱۲:۲۱

تازه منم هستم !

پاسخ :

از بابت تو که خیالم تختهXD
Sŧεℓℓą =]
۱۰ اسفند ۱۶:۵۰

عه پروفایل جدید!

پاسخ :

D:::
سَمَر ‌‌
۱۳ اسفند ۰۸:۲۸

عام... می‌خواین من فوت کنم خاکا رو؟ "-"

پاسخ :

راضی به زحمت نیستیم :دی 
اینجا رو عید باز می کنیم ایشالله :/  پینکی پرامس! 
میرای -
۱۷ اسفند ۱۷:۵۸

واقعا برام سواله اون یکی حاظر تو سایت کیه! 

پاسخ :

حاضر رو ض می نویسن! :/
Aysan ~°
۱۷ اسفند ۲۲:۲۴

سلام! چه خبر -_-..../

پاسخ :

سلامتی! شما چه خبر؟ خانواده خوبن؟ "-"\
Aysan ~°
۱۷ اسفند ۲۳:۱۱

خوبن سلام دارن =.=

پاسخ :

سلام برسون *-*\ 
aramm 0_0
۲۰ اسفند ۰۹:۰۱

اینجا چهخبره؟ *هاج و واج به اطراف نگاه کردن*

پاسخ :

فعلا هیچی:/
Violet J Aron ❀
۲۰ اسفند ۰۹:۵۶

خدا جون!!!

چقدر کامنت!!!!!!!!!!!

چرا زودتر خبرم نکردین!!!!!!!!!!!

من قهرم باهاتون!

پاسخ :

آخه تو او موقع نبودی :(( 
چیز خاصی هم از دست ندادی البتهXD
aramm 0_0
۲۰ اسفند ۰۹:۵۹

همین که وایولت میگه-_-

پاسخ :

XD
Violet J Aron ❀
۲۰ اسفند ۱۰:۰۹

اعتراف میکنم من هر روز به پنلم سر میزنم. نظر خصوصی بدین جواب میدم بهتون D:

 

از وقتی وب زدم فقط دو روز بوده که پام رو توی پنلم نذاشتم!!!!

(فرار میکند تا فحش نخورد....)

پاسخ :

که اینطووووورر...
*خنجر*
*چاقو*
*برداشتن عینک دودی عشق کتاب*
*صدا زدن بقیه*
*حمله کردن به وایولت*
Violet J Aron ❀
۲۰ اسفند ۱۰:۵۸

*گذاشتن کلاه کاسکت بر سر*

*دویدن به سمت موتور*

*سوار شدن بر موتور*

*روشن کردن موتور*

*گریختن و محو شدن در دود*

پاسخ :

*سفر در زمان و یک هو با موتور ظاهر شدن در کنار وایولت و سیلی زدن به او*
Aysan ~°
۲۶ اسفند ۱۰:۵۴

چرا تو منو هوم پیج رو برداشتین! آدم گیر میکنه نمیتونه برگرده سر جای اولش "-"/

پاسخ :

ببخشید"-"♡
Nobody -
۲۶ اسفند ۱۶:۵۱

اینجارو :)

پاسخ :

کیدو قرار بود نظرات رو من جواب بدم ها :/ 
Aysan ~°
۲۶ اسفند ۱۷:۵۵

بزارینش خب "-" 

پاسخ :

چیو *-*\
عشق کتابツ
۲۶ اسفند ۱۸:۳۸

*رقصیدن*

پاسخ :

*چایی*
𝔂𝓮𝓵𝓵𝓸𝔀 -
۲۶ اسفند ۱۹:۱۷

هنوز هیچی نشده یه دنبال کننده خاموش داریم :| 

آقا پروفایلم قشنگه؟ *-*

پاسخ :

وا"-"
خیلی قشنگه*^*
Nobody -
۲۶ اسفند ۱۹:۲۱

قضیه چیه "-" اگه اون کیدو بوده پس تو کی هستی "-" چند نفر اینجا می تونن کامنت جواب بدن "-" وای خاک بسرم "-"

پاسخ :

هیچی بابا "-" من آرتمیس ام، قبلی کیدو بود، عشق کتاب هم هست که معمولا به کامنتا جواب نمیده D= 
Nobody -
۲۶ اسفند ۲۳:۳۷

عه آرتی D: خب که اینطور. خیلی هم عالی :))

پاسخ :

جنبش.. 
#عشق کتاب هم به کامنت ها جواب میدهد.
بیاین به آرتی ثابت کنیم که عشق کتابم به کامنتا جواب میده=")
نذارین حق این پسر مظلوم ضایع شه..! 
کمکاتونم به شماره کارتی که میزنم واریز کنین.. نمیدونم چه ربطی داره ولی شما کمک کنین.. چه ربطی داره برای چی؟ D:

کیدو: منم مظلومم برا منم واریز کنین...


آرتی : عشق کتابببببببببببب :|||| تو خیلی بلدی برو کامنتای خودت رو جواب بده :/

کیدو: گادXDDDD
ناشناس
۲۷ اسفند ۰۲:۰۳

یااا ابلفضضضض :|

442 تا کامنت؟

قراره اینجا چه اتفاقی بیوفته؟ D:

بی صبرانه منتظرم

عاغااااااXD

واقعا تا الانش اینجا همه چی خنده دارهXD

پاسخ :

بلی "-"\ 
اتفاقای خوب =) 

روما تویی؟ D: 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۰۷:۴۱

بزارید نظراتو با اسم زیبای آیلین(سکینه کوماندو) مذین کنمD:

و عکس هونگسوک ژذابم البته:">

پاسخ :

سکینه کوماندو و هونگسوک، هردو تو قلب ما جا دارن :< 
ناشناس
۲۷ اسفند ۰۹:۳۹

الان چن نفر جوابمو دادن

یه ذره گیج شدم

اولی آرتمیسه؟

و ینی کلاا آرتمیسه؟

 

و دیگه اینکه من اصن برم خودمو از برج میلاد پرت کنم زمین راحت شم

و اینکه ممنون زحمت کشیدی و جمله معروف روما تویی رو به کار بردی :/

پاسخ :

آره کلا منم مگر اینکه کیدو و عشق کتاب بخوان جنبش راه بندازن"-" 


خواهش میکنم D;
Nobody -
۲۷ اسفند ۰۹:۴۰

"-"... من در دعوا طرف هیچکس نیستم، اما، حرف آرتی خیلی منطقی به نظر می‌رسه! :دی 

پاسخ :

ایح :/
من برم آبمیومو بخورم:")
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۱:۱۶

هیچی نشده جنبش هم راه افتاد!؟ "-"

پاسخ :

عشق کتابه دیگه *-*
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۱:۱۸

برام جالبه اون روز چهار صد تا کامنت دادیم ولی آخرش هیچ کس هیچی نمی دونست"-"

یعنی انقددرر؟!

انقدر راحت می تونیم چهار صد تا کامنت چرت و پرت بدیم؟! -__-

پاسخ :

خودمون رو دست کم گرفتی ها آیسانی*-*\ 

+وای دقت نکرده بودم....آیسانی.....چه کیوتتتتتتD: 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۲:۴۹

آقا

یه کدی هس بیابمش بهتون میدم هرکی نظر جواب میده پروف اونو بزنه:/

مگه اینکه همتون از یه اکانت استفاده کنیدXD

تا اون موقع هشتگ بزنید حداقل:/XD

پاسخ :

نظراتو آرتی جواب میده
من فقط محض شیطونی جواب میدم"-"\
#کیدو!



آره آره بده اون کد لامصبو من از دست اینا راحت شم :| 
نه بابا هرکدومون با یه اکانت جدا میایمD: 
#آرتی"-"..

راحت شی؟ آرتی؟"^"
من و عشق کتاب به این مظلومی...به این معصومی"^"
چطور دلت میاد این حرفو بزنیTT
#کیدو

تو کی هستی؟ @-@
#آرتی

کیدو دیگه"-"
#کیدو:دی
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۲:۵۳

کلا گفتم پیشگیری برای آیندهXD

+حال ندارم 400 تا کامنت بخونم بگید دقیقا چیشد._.

پاسخ :

چیزی نشده
قراره چیزی بشه*-*
#کیدو

☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۲:۵۵

@آرتی

خب ببین نمیدونم کده کجاسD:

آری تو وب پنتا گذاشته بودش

ولی من قالبو عوض کردم

پس نیست

بزا وب لونا بسرم اونجا کده رو داشت

پاسخ :

مرسی:/
منتظرم "-" 

اه"-"
#کیدو.__.
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۲:۵۵

@کیدو

به به قراره چی بشه؟:>

پاسخ :

به تو چه:>
#کیدو
𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۲:۵۶

آیلین با اکانت وب لونایش در خدمت شماستD:

تاحالا با این اکانت جایی کامنت نداده بودمXD

پاسخ :

@-@
#کیدو

پروفایلش روT_T
#آرتی
𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۲:۵۷

@کیدو

قلبم شکست"/

قهر کردن*

پاسخ :

کیدو نبود آرتی بود"-"

کیدو لعنت بهت"-" 
#آرتی

حقته"-"
چطور دلت میاد بگی میخوای از دست من و عشق کتاب راحت شی"-"
#کیدو
𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۲:۵۸

کد آیکنو پیدا کردم

کد مخفی کردن جعبه دنبال کننده هارو پیدا کردم

حتی یه کد به درد نخور هدرو ام پیدا کردم

ولی اون کده نیست که نیست:/

 

@آرتی

هقق اولیویامم

پاسخ :

عجبب هیهیی:/ 


گرگ‌ نقره ای من :<
𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۲:۵۹

@کیدو

هشتگ کیدو زده زیرش-.-

دست به سینه پشت به کیدو می نشیند*

بی توجه کتاب می خواند*

𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۳:۰۰

@آرتی

عه؟:/

بغل کردن کیدو*

قهر کردن با آرتی*

پاسخ :

نه بابا کیدو بود :| 
#آرتی 
𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏𝒚 ☁️
۲۷ اسفند ۱۳:۰۱

یه کدی یافتم ولی خطریه میترسم استفاده کنم:/

بزا برم از ریحون بپرسم ندارتشXD

پاسخ :

منتظرم همچنان"-"..

بیشعور"-"
#کیدو
عشق کتابツ
۲۷ اسفند ۱۳:۰۳

و منی که نمیدونم چه خبره =")

*آبمیوه*

آرتی اونو خوندی؟ =")) امروز صبح داشتم دوباره میخوندمش.. چشمام داشت آتیش میگرفت *-* چجوری انقدر بد نوشتمش؟ حس میکنم در منزلت و ارزش کافه بیان نیست اصلا. =")

و هرچیزی شده باشه.. من طرف کیدو رو میگیرم ^-^

پاسخ :

خفه شو خیلیم خوبه "-"
منم هی میخونمش.__.
البته که باید طرف کیدو رو بگیری و اونم طرف تورو بگیره...وگرنه کارتون ساختس!
#کیدو!

آره خوندمش...خیلی قشنگ بود...خیلی.
من مانده ام تنهایی تنها....!! 
بیخیال اصلا‌....به جهنم گره با^-^ 
#آرتی"-" 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۳:۰۴

برگشتم اکانت اصلیم

@عشق کتاب

عا ببین من با این دوتا قهر کردمXD

پاسخ :

بازگشت تان را به اکانت اصلی تبریک می گوییمD: 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۳:۰۴

@کیدو

خودتی"-"

آینه آینه(XD)

پاسخ :

یاح یاحXD
#آرتی 
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۳:۰۷

@همتون

آهنگ 1+1 پنتاگونو گوش بدیدTT

مای سوپر پرتی لالالالالاTTTTTTT

پاسخ :

گوش دادمTT 
چی بود این :<<<
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۲۷ اسفند ۱۳:۰۷

پرده بزنید برام اصلاXD

@آرتی

بیخیدXD

پاسخ :

*پرده زدن
*فرش قرمز انداختن
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۴:۳۵

کی کامنت دوم منو جواب داده؟

آرتی؟ @_@

هیچ کدومتون نمیگین به من "آیسانی" آخه xDDD

وای ولی یه تشکر به همتون بدهکارم اینجا! TT

 

پاسخ :

آره من بودم......آرتی*-*\ 

خب....من از این به بعد بهت آیسانی میگمXD
چرا؟ *-*
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۴:۳۹

آرتییییTT

تو اسمت یلو عه TT

 

پاسخ :

خب؟"-" 
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۴:۵۳

نمی دونستم توهم زرد دوست داری خبTT زرد عشق منه پسرررر(دارم بهش اعتیاد پیدا میکنم@_@)

عه آیسانی؟ㅠㅠ

چون همتون ..حداقل اینجا..الف میزارین برای اسممTT مسخرستااا خیلی ولی واقعا فکر کنم نسبت بهش حساسیت پیدا کردم..

اصلا معیار شده برام حس میکنم هرکی اندازه یه~ بالای آ اسمم برای من وقت نمیزاره نمیتونه دوست من باشه-_-

پاسخ :

آیسان؟"-"....
اولین کامنت که بهت دادم چی گفته بودم؟ "-".....

آرههه آیسانییی*-*
می فهمم اینو :/ منم خیلی حساسم رو "ه" آخر اسمم :/ 
Aysan ~°
۲۷ اسفند ۱۶:۰۲

آره دیدمشششTT

یاد آموزشگاه میترا افتادم..xDDDD

 

آره واقعا رو مخه پسرررر(اه اصلا دیگه عادت کردم بهش-_-)

پاسخ :

وای آموزشگاه میترا.....XDDD

هیعیعی ....(منم -.-) 
ناشناس
۲۷ اسفند ۱۶:۳۰

خنگا دنبال کد میگردین به منم بگین دگ ://

الان شلوغ کردین کدو نمیدم ولی میدونمXD

 

و نمیخواد بازم بگی "روما تویی؟D:" 

بعله خودمم-__-

پاسخ :

روما تویی؟ D:::::
𝔂𝓮𝓵𝓵𝓸𝔀 -
۲۸ اسفند ۰۰:۳۳

واقعا می خوام بدونم اون دو تا دنبال کننده خاموش فازشون چیه دقیقا |: 

پاسخ :

والا :||
Aysan ~°
۲۸ اسفند ۰۰:۳۴

اصلا خیلــــــــــــی خوب بود! XDDDDD

 

واییی پسررر!! اصلا بخاطر اینم که شده دلم خواست پسر باشم!TT

فقط بخاطر واییی پسررXDDD

پاسخ :

*عینک دودی*


وایی پسرررر منم همینطور!! XDD
ناشناس
۲۸ اسفند ۰۰:۵۲

نه ددمه :/

خو خودمم دیگ

این دیالوگ همون بحث یمه کثیفو بذارین کنار*-*

خودم جف پا میام وگرنه ^-^

پاسخ :

 سلام دده پدر روما^-^ 
خوش اومدین به کافه^-^ 
Miyoung 95
۲۸ اسفند ۱۲:۰۰

سلام؟

*اکو شدن صدا*

کسی اینجا نیست؟

ببخشید من یه لیوان هات چاکلت میخواستم...البته اگه هنوز این کافه کار میکنه

پاسخ :

سلام و درود @-@
حتما سفارشتونو ثبت میکنیمD:
و کافه عید باز میشه=)) سفارش دیگه ای هست بانوی من؟ ^-^
+آرتی بقیه نظرارو جواب بده "-" 
#عشق کتاب D:

Miyoung 95
۲۸ اسفند ۱۳:۱۴

متشکرم

اوه پس که اینطور...نه خیلی منشکزم جناب

روزتون خوش

پاسخ :

من جناب نیستم...بانو عمD: 
روز شما هم خوش ^-^ 

#آرتمیسD: 
ناشناس
۲۸ اسفند ۱۳:۴۶

آرتمیس ترکی تو؟

جان من؟

ترک کجا؟XDD

خدایی خیلی باحالی

الان بازم میخوای بگی "روما تویی؟D:" ؟

و علاوه براینکه به کافه خوش امدم صفا هم آوردمXD

پاسخ :

بلی ترکم*-*
ترک تبریزD: 
چشمات منو باحال میبینه @-@ (:/) 

عههه روما تویی؟*-*
Miyoung 95
۲۸ اسفند ۱۵:۲۷

راستش بانو عزیز تا چند دقیقه پیش جناب محترمی ازمن پذیرایی کردن

ولی در کل

سلام!

پاسخ :

سلام و درود @-@
ناشناس
۲۸ اسفند ۲۱:۱۷

عاره دیگ 

کسی که بدونه "دده" کیه ینی ترکه دیگD:

و وایی تبریز؟

چون ترکی باحالیXD

 

نه خعیر آنامهD:

پاسخ :

:دییی 

عه...به هرحال خوش اومدین *-* (:/)
عشق کتابツ
۲۹ اسفند ۱۷:۱۱

@آرتی

3 تا:/ 

*کوبیدن سر در دیوار*

چرا آخه؟ :"|

پاسخ :

واقعا فازشون چیه؟ |: 
آخه هنوز مطلب اول هم منتشر نکردیم |:
Miuna Paterson
۱۷ فروردين ۱۴:۳۷

های...

منم تازه وب زدم. دیدم پستتو ک گفتی از کجا شروع کنیم میخواستم بگم از پیدا کردن یه دوست جدید^^

دوسداشتی خوشحال می گردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان