کافه بیان

جایی برای مسخره بازی های چند تا خیالباف!

!You Are My Hero

سلامی دوباره به کافه بیانی ها.

کافه بیان اینجاست، با چالشی متفاوت از همه‌ی چالش‌ها!

You Are My Hero!

همه ما یه قهرمان داریم.

قهرمانمون کسیه که وقتی دنیا تاریکه، لبخندش همه جا رو روشن میکنه. کسی یا چیزی که از عمق ناامیدی بیرونمون میکشه و نجاتمون میده. اگه خیلی خفن تر باشه، کمکمون میکنه خودمون خودمون رو نجات بدیم.

اون قهرمانی ممکنه دوست یا عضو خانواده باشه، ممکنه یه آیدول یا حتی یه آهنگ و کتاب خاص باشه! به هرحال، همه ما داریمش!

در این چالش، شما باید قهرمان زندگیتون، و دلیل انتخابش رو برای ما بفرستید! میتونید زیر همین پست یا «تماس با کافه» به عنوان نظر خصوصی بفرستیدش. اگه دلتون خواست میتونید با نام مستعار و به طور ناشناس بفرستیدش، چون هر چی باشه... قهرمان هر آدم واقعا موضوع مهم و حساسیه :*)

فقط قبلش توضیح بدید قهرمان مورد نظر کیه اگه ما میشناسیمش،چون ممکنه ما نشناسیمش(مگه میشه؟ به هر حال)! 

کارمندان کافه پیامهای شما رو خواهند خوند...

و با پست بعدی غافلگیرتون خواهند کرد!.

۱۶ نظر ۱۵ موافق ۰ مخالف
artemis -
۱۰ تیر ۰۰:۰۶

دقت کردین من همیشه فرست می شم؟

پاسخ :

وای...
راست میگیا XD
من هروقت پست میکنم مثل عقاب منتظرم نظرا بیان... یادم میره خودم نظر بذارم D:
آیســــ ـــان
۱۰ تیر ۰۰:۱۵

قهرمانم الان داره تو کافه بیان کامنت میده.(:

پاسخ :

بهلهه.. :::)))
شی‍ ‍فته
۱۰ تیر ۰۰:۴۵

یه لحظه عنوانو دیدم فکر کردم دوباره آهنگو اینجاهم پست کردی D:

باید فکر کنم کلی روی چالشتون... ولییی i'll try my best *چشمک*

فقط یه سوال، یه متن راجبش باید بنویسیم؟ کوتاه یا بلند؟؟ یعنی از اونجایی که احتمال داره من یه چی  مزخرفی رو به عنوان قهرمانم انتخاب کنم یا حتی بگم خودم(که اصلا کلیشه ای نیستD": ) ممکنه متنمم مقداری طولانی بشه:"/ 

پاسخ :

نهه اون اماده سازی بود برای این پست D:

نه نه متن نباشه... اندازه به پیام یکی دو پارارگرافی همینجا تو همین پست پیام خصوصی بفرستی کافیه...
شی‍ ‍فته
۱۰ تیر ۱۴:۱۹

اااا باشه پس... باید فکرامو بکنم"-" 

 

راستی کِی دوباره رول نویسی میذارین؟؟ دفعه قبلی میخواستم شرکت کنم دیدم هزاران کامنت گذاشتین، برا همین صحنه رو ترک نمودمXD 

پاسخ :

:))

اوه اون همیشه همینه وضعش D: نصف کامنتامون چرت اند پرته D:
به زودی به زودی :) هنوز تاریخ دقیقش معلوم نیست... ولی سوژه آماده هست!
mochi ^-^
۱۰ تیر ۱۶:۵۹

چرا هر ۰ی فکر میکنم به نتیجه ای نمیرسم برای قهرمانم؟:///

پاسخ :

تصمیم سختیه .
Lee. NarXeS(:
۱۰ تیر ۱۹:۰۳

باید خصوصی میبود؟ شتتت "-"

پاسخ :

اشکالی نداره عدم نمایش می زنیم ^_^\ 
آیســــ ـــان
۱۴ تیر ۰۱:۰۴

چرااا اینجا انقدر ساکتههههه؟:"ا

پاسخ :

سوال خیلی خوبیه*-*\

چرا اینجا انقدر ساکته. هانن؟؟ @مونی @ارتی
 نیروی کافه بیانی و شور جوانیتون کوشش!
آیســــ ـــان
۱۴ تیر ۰۲:۵۳
هلن! مگه من و تو کافی نیستیم!؟ با اون دوتا بی خاصیت چیکار داریD:
بیا بترکونیم اینجاروD":

پاسخ :

یووهووو آرهه *ترکوندن چند تا لیوان
*سیلی خوردن از آرتی
*کم شدم پول لیوان ها از حقوق..

XD
هلن پراسپرو
۱۴ تیر ۰۶:۳۵

نمیدونم میتونیم این پستو چت روم کنیم یا نه بذاریم تر و تمیز بمونه همین یدونه... 🤔

پاسخ :

نهه بزارین تمیز بمونه، چرت و پرتاتونو تو همون پستای دیگه خالی می کنیم *-*
در آوردن چاقو*
مونی :)
۱۴ تیر ۱۱:۱۹

کدوم خری به من گفت بی خاصیت(در آوردن چاقو)

پاسخ :

من حس می کنم سه تایی با هم بی خاصیت شدیم *-* هنوز اون کاره رو شروعش نکردیم... :"

بی خاصیت نشدیم هلن چان، فقط هنوز وقتش نشده که شروع کنیم *-* (:|)
@آرتی
مونی :)
۱۴ تیر ۱۸:۳۵

شما بسیار اشتباه می کنی فکر می کنی من بی خاصیت شدم

بریم سرش خو(سوت زدن و دور شدن)

پاسخ :

آروم باش خب؟D: 
آیســــ ـــان
۱۴ تیر ۱۹:۵۷

@مونی

من بودمممD:::

پاسخ :

تو خیلی اشتباه کردی:/(چاقو به دست پشت آیسان ظاهر می شود)
آیســــ ـــان
۱۴ تیر ۲۱:۵۹

*با چماق میپرد وسط^-^

پاسخ :

:خیره نگاه کردن: 
:خوردن تخمه: 
آیســــ ـــان
۱۵ تیر ۱۳:۳۰

*زخمی کردن آرتی و پرتاب ظرف تخمه با چماق به هوا^-^

پاسخ :

زخمی کردن آرتی رو کاری ندارم... ولی کافه رو...


تازه تمیزش کرده بودیم .
#هلن
آیســــ ـــان
۱۴ مهر ۱۵:۰۱

اهم..چیزه..

اینجا را بوسیدین گذاشتین کنار تو گنجه بالای شیروونی؟xD'-'

ناشناس
۱۴ آبان ۱۴:۴۳

میگم نتیجه این پست چی شد؟ یووهوووو~ کسی هست؟

پاسخ :

تیم کافه بیان کمی سرشون شلوغه و خسته هستن، بعدا تشریف بیارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان