کافه بیان

جایی برای مسخره بازی های چند تا خیالباف!

پسارول نویسی!(جبرانی)

سلام بچه ها!

بچه ها سلام!

خوبین؟خوشین؟

خب من دوباره به آغوش گرم کافه برگشتم و دارم شیر موز نوش جان می کنم و..(آرتی از پشت پیش خوان دمپایی پرت می کند)چیزه هیچی بریم سر اصل مطلب.

من دیدم این دفعه پسا رول نویسی اینجانب بسیار سمبل کاری بود،بنابراین این رو درست کردم:دی

 

برین خوش باشین.امیدوارم دوسش داشته باشین!

+تم آهنگم توشا بود.به طرز عجیبی این آهنگ به نظرم شبیهشه

۱۲ نظر ۱۱ موافق ۰ مخالف
pa ri
۱۷ خرداد ۱۹:۰۶

خیلی خوب بووووددددد*0*مخصوصا آهنگش یه حس...روح طورانه داشت D": هاها D": پرفکت بود مونی چاان*-------*

*ولی وی هنوز نمی داند کدام یکی از عکس ها بود TT

پاسخ :

ممنون!!!!!!!!!!!!!
آهنگش..می دونی واقعا باید حس روح طورانه ای داشته باشه!آخه منو یاد نیکو دی آنجلو هم میندازه.هرچند احتمالا نمیشناسیش:")
اونی که زیرش نوشته بود:or the one who always hold a hand with a thread
pa ri
۱۷ خرداد ۱۹:۰۷

عه فرست شدمم xD

پاسخ :

اوهوم:دی
آرتـــ ـــمــیس
۱۷ خرداد ۱۹:۱۸

عالی بود یااا:") 

پاسخ :

ممنونم!!!!!!!!!!!!!!!
جدی قشنگ بود!؟به نظرت آهنگه خیلی شبیهش نیست؟
هلن پراسپرو
۱۷ خرداد ۱۹:۲۱

وای چقدر خوب بود :_) چرا اینجوری به هارت ما اتک میزنی مونی چاننن!!

دو تا ستاره درخشان روشن کردن تو این زمان کم...

هق :_)

پاسخ :

سپاسسسسسسسسس!
دو تا0-0؟اولی کی بود؟
هلن پراسپرو
۱۷ خرداد ۱۹:۲۴

تق تق تق

کسی خونه نیست؟ :))))))

پاسخ :

اوپس اون^-^
aramm 0_0
۱۷ خرداد ۱۹:۳۷

با ارزوی فراموش نشدن دوباره... من کدوم بودم؟"-"

پاسخ :

اون اخموئه  که کلاه داشت^-^
aramm 0_0
۱۷ خرداد ۱۹:۴۵

یاااااا خیلی درست بود، حدس خودمم همون بود*-*

پاسخ :

نه من دیگه عمرا یادم نمیره کسی رو(فردا خودش را هم یادش می رود:/)
★彡 انولا 彡★
۱۷ خرداد ۲۲:۴۶

کلیپ باحالی بود *-* خسته نباشی مونی 

 من کدومم ؟ 

پاسخ :

ممنون*_*
اون نیم رخه که موهاش یکم مجعده.خوبه؟
(=^یونیــ ـکو^=)
۱۸ خرداد ۰۷:۵۷

عه بالاخره نمردیم و ستاره روشن اینجارو دیدیم:")

+ذوق می کند :دیی

*چشمان ستاره ای*

پاسخ :

نمرده بودیم که، رفته بودیم مرخصی D: 
༺ یونیــ ـکو ༻
۱۸ خرداد ۱۳:۴۸

شما که زبونم لال نمردین*-*

من اخرای عمرمه.

ولی قبل از مرگم یبار دیگه ستاره روشنتون رو دیدمD:

پاسخ :

بله*-*
عا اگه میخوای میتونیم مجلس ختم بگیریم برات^_^ 
༺ یونیــ ـکو ༻
۱۸ خرداد ۱۳:۴۹

قالب اینجا طوریه که وقتی میام توش بوی قهوه و کیک شکلاتی میفهمم تازه یه نسیم خنکم میخوره به صورتمD:

#وقتی_سنتی_و_صنعتی_رو_باهم_میزنی

پاسخ :

واو *-*
#کمپ_ترک_اعتیاد_سمت چپ :دی 
#کافه_مکان_عمومیست
(=^یونیــ ـکو^=)
۱۸ خرداد ۱۳:۵۱

حالا که دقت میکنم صدای تلق و تولوق فنجونم میادXD

پاسخ :

کافه ست مثلانا^-^ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان