کافه بیان

جایی برای مسخره بازی های چند تا خیالباف!

پسا رول نویسی!!

سلام بر شما مشتریان کافه بیان و درود خدایان بر شما باد.

بالاخره این رول نویسی هم تموم شد و من،مونی عزیز دلِ همتون اومدم با میم ها و فان های این رول.

 

خب این فان نیست ولی ..خب قشنگه:)

 

ببینید رفقا،به نوشته ها که دیر و زود میان گیر ندید😂

 

😂

 

😂

پایان

۲۵ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
مونی :)
۰۱ تیر ۲۲:۳۲

برای عکس آخر بزنید روش بعد توی عکس اصلی بخونیدش

pa ri
۰۱ تیر ۲۲:۵۰

*میرود از شدت خنده خود را غرق کند XDDD*

و..ای XDD

*خود را پرت می کند XD*

پاسخ :

بیا من خودم فرو می کنمت تو اسید😂😂😂
آرتـــ ـــمــیس
۰۱ تیر ۲۲:۵۱

با اینکه شخصیتم تو رول خیییلی رو مخ بود:/ ولی مثل همیشه عالیی*-* 

اون فیلم اولیا هم فوق العاده بودن جدا‌. 

پاسخ :

مرسی*---*
Cloudia Hirai
۰۲ تیر ۰۰:۱۱

وای چه زیبا @_@

پاسخ :

سپاس
Cloudia Hirai
۰۲ تیر ۰۰:۱۲

منم بودم تو این رول؟! XD

پاسخ :

خدا منو ببخشه.
هیرای منو ببخش@_@
Cloudia Hirai
۰۲ تیر ۰۰:۲۳

نمیبخشم مونیا :/

همیشه منو یادتون می‌ره XD

از دردسرای کوچیک بودنه -_-

پاسخ :

چه ربطی داره!!!من ماهی ام.#حافظه_سه_ثانیه ای
aramm 0_0
۰۲ تیر ۰۰:۲۵

وای وای وای چقدر کیوت و خفنن ایناااا*-*

اون میم آینه هه.. الله اکبر چقدر حقهههT-T

منی که با میم عه ارام جر خوردم:

این اخری خیلی بانمک بود گاااادT-T ترکوندیXD

پاسخ :

هلن: در مورد اون اون میم آینه هه، اجازه بده در جواب مستقیما از دامبلدور کبیر نقل قول کنم: «درست آن نیست که با رویاها کلنجار روی، و زندگی را فراموش کنی.»
به عبارتی دیگر، وی شیپ ماه آرام فوراور ✊
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۰۲ تیر ۰۸:۵۰

اون من و پری محشر بودددد😂😂🤣

پاسخ :

دقیقاااا
aramm 0_0
۰۲ تیر ۱۰:۲۰

@هلن
تا به حال انقدر به خون ادمی تشنه نبودم^-^

پاسخ :

👍👍👍👍
انــــ ـولا
۰۲ تیر ۱۳:۱۷

مونی، بزار بهت بگم که این...بیش از اندازه محشر بود :") 

همه ی کلیپااااا هر کدوم یه جور خفن بودن، کلیپ واکنش به شیپ ها XDDD باورت نمیشه چقدر خندیدم، چرا شیپ منو با سینیور به فراموشی نمیسپرید :" ، اصلا طرفدارم زیاد نداره، ندیدی تو رول هم کلا اهمیت نداشت، بیخیالش شید دیگه -.- 

و کلیپ اخر... واکنش مننن... فقط میتونم بگم خیلی من بود XXD خیلی خیلی من بود، مرسی که من واقعی رو به نمایش گذاشتی، هم تو رول هم تو میم ها XD"-"

و میم ها هم که هرکدوم یه جور عالی بودن... اون جوکره رو خیلی دوست داشتم XD و استرنجر تینگززززز... نمیدونم میدونی یا نه.. نهمین عکس میم برای استرنجر تینگزه، خیلی باحاله XD

خدا قوت مونی، خیلی پسا رول نویسیه هیجان انگیزی بود :)

پاسخ :

ممنونم ممنونم ممنونم!!!!!
آخه خیلی شبیه شما بود!!سیتیور دوست داره باهات حرف بزنه خب😂😂
می دونستم!!!!هوراااا
اتفاقا به خاطر همون گذاشتم!می دونستم ذوق می کنی
سپاس❤❤
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۰۲ تیر ۱۳:۵۱

پری:یه لحظه، آیلی سنپایی

xDDDDDDD

عالی بودددxDDD

پاسخ :

XDDDD
سُولْوِیْگ 🌻
۰۲ تیر ۱۵:۱۰

خیلییی عالی بودننن!!! XD

مونی، واقعا ترشی نخوری یه چیزی می‌شی!

پاسخ :

دکتر سولی...منو ....تایید ...می کنه(غش کردن)
(سولویگ برای او حکم دازای برای آکوتاگاوا را دارد)
سُولْوِیْگ 🌻
۰۲ تیر ۱۵:۱۷

دازای و آکوتاگاوا؟! هق. =')

پاسخ :

هر چند من خودم دازای مونثم...ولی دکتر سولیییییی تو برام حکم یه سنسی رو داری
هلن پراسپرو
۰۲ تیر ۱۵:۴۲

وایی سولویگ سنپای اینجا رو متبرک کردهه!!! بچه ها برید کنار برید کنار... این منطقه از این به بعد منطقه بهشتی نامگذاری میشه D:::

پاسخ :

برو اونوررررر.سولویگ سان منو تایید کرده(با لحن آکوتاگاوا خواده شود)
سُولْوِیْگ 🌻
۰۲ تیر ۱۶:۳۴

@مونی

این افتخاریه که هیچ‌وقت فراموشش نخواهم کرد😍😭!!

@هلن

خدا نکشتت. XD

پاسخ :

دازای سانننن
هلن بیا پاسخگو باش

#هلن: والا!! الکی که نیست! *__* 
وای آرتی به نظرت میتونیم اینجا ازین ضریح ها بذاریم مردم بیان صدقه بندازن..؟ کمبود بودجه کافه هم جبران میشه میتونیم بزنیم به زخمامون🤔
استیو ‌‌
۰۲ تیر ۱۷:۰۰

پاسخ :

D:"
وقتی فکر می کنم خل بازیامون از بیرون چه شکلی به نظر میاد فقط میتونم لبخند اینجوری D:" بزنم!
استیو ‌‌
۰۲ تیر ۱۸:۳۴

خیلی جالبه که این قدر ذوق و علاقه‌ش رو دارین =)

امیدوارم به همگیتون خوش بگذره و این‌ها :ی

پاسخ :

و این‌ها D:" 
خیلی ممنون D:!!
aramm 0_0
۰۲ تیر ۲۰:۰۶

ولی من دلم خیلی برا سینیور تنگ شده.. اگه بیاد قول میدم،به شرفم قسم میخورم دیگه ادیتش نمیکنم، فقط شیپیش میکنم، یه شیپ کوچولوT-T

پاسخ :

با کی شیپش می کنی حالا😂😂
aramm 0_0
۰۲ تیر ۲۳:۲۶

جاست سینیور+انولا=سینیولا تاابد

پاسخ :

اصلا شیپ فرهیخته این
هلن: ووه چه صفت خوبی براشون یافتی مونی چان...
خیلی شیپ... ساکت و خوبین. شبیه اینایی که از راه دور به انتظار هم میشینن... واسه هم نامه مینویسن...
مونی:ویی آر ی
سینیولا شیپر فور اوررررر(اصلا اسمو ببین.آدم یاد این عشق های 1900 و اینا می افته)
انــــ ـولا
۰۳ تیر ۰۱:۰۸

سینیولا :""

آهان باشه واقعا مرسی که باز گیر دادید به ما. اصلا یعنی چی آخه، هروقت موضوع پیدا نمیکنید برای حرف دونفرو شیپ میکنید :/ 

@ هلن

واسه هم نامه مینویسن XD  "-" 

@ مونی 

ازت انتظار نداشتم :" تو هم... 

پاسخ :

وی به یاد تمام بدبختی هایش سر مهرام میی افتد:وی آر نات سینیولا شیپر فور اور!!!
انــــ ـولا
۰۳ تیر ۱۴:۰۸

میدونستم تو درک میکنی 

ولی نات فور اور، یعنی وی آر سینیولا شیپر سامتایمز :" 

پاسخ :

انولا،داری مگی خودتم به این شیپ اعتقاد داری؟0_0
انــــ ـولا
۰۳ تیر ۱۴:۴۸

نههههه :""""

دارم میگم وقتی میگید نات فور اور، یعنی نه همیشه، ولی بعضی وقتا شیپ میکنیم :"" 

#منظور-را-درست-برسانیم-و-منظور-را-درست-بگیریم

پاسخ :

اوپس که اینطور
آیســــ ـــان
۰۳ تیر ۲۲:۳۴

هی هی!!!

تمام حقوق شیپ عشق کتاب و انولا متعلق و محفوظ به منه!

هرگونه کپی برداری و نام گذاری بر این اثر پیگرد قانونی دارددد! هتشهخلث08یسرس!!!

حالا چون از نام سینولا خوشم اومد میبخشمتون؛

عروس گلمم که اینجاسسس!D:

البته به عنوان یک مادر و صاحب نظر با عشق کتاب صحبت کردم،قرارداد «مادر/فرزندی» مون کاملا فسق شد!

و اینجانب کلا دیگه مادر عشق کتاب نبوده و نخواهم بود،و طی معاملاتی مباحثی قرار بر این شد که نقش دیگه رو ایفا کنم که البته نمیدونم هنوز راجبش بگم یا نه^-^


+میم ها محشر بود:)

فقط دلیل علاقه ی آرتی به منxD

پاسخ :


+آره دقیقاXD 
انــــ ـولا
۰۳ تیر ۲۳:۱۲

@ آیسان

آره میخواستم بگم الان آیسان میاد ( با افتخار ) میگه من اول اعلام کردم این شیپ رو :" 

چه خبر نه مادر D:  ؟  دلت برام تنگ شده بود ؟ *-*\ 

نزار از شعر های عاشقانه امون بگما XD ، یه سوژه بدم دست شیپرا XDD 

​​​خب دیگه به سلامتی ^-^ خدارو شکر دیگه از شیپ سینیولا هم خبری نیست... راستی، آیسان یه بار گفتی عشق کتاب با خیلیا شیپ میشه، نظرتون در مورد اون خیلیای دیگه چیه D:: ؟ 

 

 

آیســــ ـــان
۰۳ تیر ۲۳:۳۸

پس چی،اصلا من بودم که تو رو به عنوان عروسم برگزیدم!xD

دلم که والا/..

شعر هامون که..مثل اینکه شیپ آینولا یا انولان باید متولد شه هاxDDD

آره دیگه به عشق کتاب(چطور میتونید بهش بگید «سینیور»:/) قول دادم دیگه شیپ تون نکنمxD*-*

خب..ببین فرزندم عشق کتاب یه جوریه تو بیان که معمولا با همه شیپ میشه یا شده حتی ممکنه در آینده از کاپل شینور(شیر آب+سینیور) هم رو نمایی شهxD

و اینکه یه موردی بود که خیلی همه به ریل بودنش اعتقاد داشتن(گرچه از هردو طرف تکذیب میشد:/) که اون بنده خدا گذاشت و رفت.و اینکه..خب ببین افراد حاضر زیادنxD

چون قول دادم نمیگم ولی مثلا هلن..موچی..خیلیا در موارد شیپ شدگان با عشق کتابن!XD

پاسخ :

ایح ایح من شخصا خودم و عشق کتاب رو خیلی سمی میدونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان