کافه بیان

جایی برای مسخره بازی های چند تا خیالباف!

پسا رول نویسی

اینم لینک دانلودش بخاطر گل روی شما(الخصوص آیلین)

سلام سلام سلام به همه ی مشتری های کافه بیان.من مونی هستم(احتمالا پروفایلم افتاده بود و خودتون فهمیدید)و از گوشه ی دنج آبی خودم اومدم یه سری به کافه بزنم.

از اونجایی که به حول و قوه ی الهی رول نویسی تموم شد،این سورپرایز رو آوردم.

امیدوارم دوستش داشته باشید.و بابت کم و کاستی هاش معذرت.

۱۴ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
آیســ ــان
۲۷ فروردين ۱۸:۴۷

فرست!!!!!

پاسخ :

از اونجایی که اینجا کافست و باید با مشتری مهربانانه برخورد کرد...
تبریکککک:))
آیســ ــان
۲۷ فروردين ۱۸:۵۱

واو مونی این دیگه چی بود! @_@

پاسخ :

خوب شده؟#-#(ذوق می کند!!!!)
آیســ ــان
۲۷ فروردين ۱۸:۵۴

عکس آرتی یجوریه که حس می کنم انگار از ما نیس *-*

این انیمیشن یک قدم کوچیک عکسای دیگه هم داشت "-"

واو..منو "-"..

 

از ایناییه که چند بار دلت میخواد ببینی و هی سیر نمیشی*_*

پاسخ :

با موی کوتاه عکس خوب نداشت.
ممنونπ~π
آیســ ــان
۲۷ فروردين ۱۸:۵۶

چرا یومیکو و موچی و هانی و مائو انقدر خوشگلن؟! + به علاوه ناستاکا "-"

 

پاسخ :

باورت میشه اونا دقیقا همونایی بودن که خودم با ذهنیتی که داشتم انتخاب کردم؟ناستاکا البته خودش داد.
ناستاکا منو ببخش.نمی دونم چرا سیاه و سفید شد عکست
آیســ ــان
۲۷ فروردين ۱۸:۵۹

او راست میگی حواسم به موهاش نبود "-"/.. هممون تو قصه مو کوتاه بودیم،یاد یکی از دیالوگا افتادم راجب همین..

خواهش "_"..

 

+کی منتشرش میکنین؟! @_@

پاسخ :

اره🤣🤣
+نمدونم.آراااااااام کی منتشرش می کنیم؟؟؟؟
aramm 0_0
۲۷ فروردين ۱۹:۱۴

یلمبجسحسحرزلر این عالیههههسحسحزیناجد

امشب تا سحر سعی میکنم جمعش کنم،اگه نشد فردا*-*

پاسخ :

خوبه؟خوشت اومد؟π~π
دمت جیز
aramm 0_0
۲۷ فروردين ۱۹:۱۹

عاشقش شدمممممT-T

پاسخ :

مرسییییییییی⁦✧◝(⁰▿⁰)◜✧⁩
آرتـــ ـــمیس
۲۷ فروردين ۱۹:۳۶

کثافت این عالیههT-T 

پاسخ :

مر..مرسیT_T
اقا خیییلی وسوسه شدم برم تو اون پیش نویسه درباره ی خودم به عنوان عضو افتخاری بنویسم(البته من بدون اجازه از این کارا نمی کنم از ترست حذفم نکنی😂)
Nastaka Sharon
۲۷ فروردين ۲۰:۰۵

کاواییییی، خیلی خوبه ایننن*-----*

اشکال نداره، چیز مهمی نیست لاوم=}♡

پاسخ :

آریگاتو گزایماسسس
به هر حال گومن
mochi ^-^
۲۷ فروردين ۲۱:۳۵

وای..این عالی بود مونیT-----Tاز عالی هم عالی تر بود:"

عکس خودم ادسیامذهتاعسیمظ

بزار بیام بغلت کنم:"*بغل هاگریدی*

پاسخ :

ممنونمممممم#_______#
با بغل خانم ویزلی گونه بغل او را پاسخ می دهد
mochi ^-^
۲۷ فروردين ۲۱:۴۳

ولی بچه ها من اعتراض دارم:/همتون یبار تا حالا نویسنده اینجا شدین جز من=-=ایح

پاسخ :

همه مون؟؟!!نه بابا
خو آخه کار واجب بید
mochi ^-^
۲۷ فروردين ۲۱:۴۵

خوب عشق کتاب و کیدو و ارام و تو شدید دیگه:/آرتمیس هم مدیره"-"

پاسخ :

چمدونم با خود مدیر که فعلا(چشم غره می رود)ناپدیده هماهنگ کن.معلوم نیست کجا رفت.ایح
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۲۸ فروردين ۰۹:۳۰

من کراش زدم..

مونیییییی

لینک دانلود کیفیت اصلیشو بزارررT___________T

پاسخ :

رو چی کراش زدی دقیقا داداش^-^؟
با همین بدانلود دیگه:دی
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۲۸ فروردين ۰۹:۵۸

رو کل ویدیوششششش

با چی آخهXD

آویزون مونی شدن*

تولوخوداT - T

پاسخ :

گذاشتم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان